Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Goedkoop is duurkoop, kent u die uitdrukking?Ik herinner mij ook nog televisieuitzendingen van een paar jaar geleden over veiligheidsproblemen en slechte arbeidsvoorwaarden van piloten.
Voor woensdag 5 november 2008 had ik een retour ticket geboekt bij Ryanair om op deze dag op en neer te gaan van Charleroi naar Madrid. Op het moment van boarden werd medegedeeld dat de vlucht niet door zou gaan in verband met mist. Iedereen zou kunnen opgeven wat hij/zij zou willen, andere vlucht of geld terug. Aangezien ik alleen op deze dag in Madrid wilde zijn gaf ik op om het ticketprijs terug te storten. Dit was bij de medewerker op de luchthaven geen probleem. Echter heeft Ryanair alleen de heenreis terug gestort en de veel duurdere retourvlucht niet zodat ik ongeveer 130 Euro misgelopen ben. Ik heb hierover Ryanair aangesproken maar er wordt niet eens op gereageerd. Voor mij was dit de eerste ervaring met Ryanair en direct ook de laatste. Over het algemeen zullen ze best goedkoop zijn maar bij problemen heeft de klant het nakijken.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!