In november vorig jaar struint Nick van den IJssel allerlei winkels af op zoek naar de ideale telefoon. Bij BelCompany vindt Nick de PDA telefoon die aan al zijn eisen voldoet: de Q-tek 9000. Binnen twee weken blijkt er iets mis te zijn met het aansluitstekkertje van de telefoon. BelCompany stuurt de Q-tek op ter reparatie. Niets aan de hand. Totdat Nick twee weken later wordt gebeld over een onherstelbare beschadiging aan zijn toestel…
Volgens BelCompany heeft Nick zijn telefoon laten vallen, waardoor deze zwaar beschadigd is. Maar toen Nick de telefoon inleverde heeft de verkoper nog een formulier ingevuld dat de telefoon, naast het stekkertje, in goede staat verkeerde. Toch legt de telefoonwinkel de schuld bij Nick! Tijd voor een bezoekje aan BelCompany.
BelCompany begrijpt het probleem en biedt een gratis second opinion aan! Daar begrijpen we natuurlijk niks van. Dat de telefoon kapot is, is wel duidelijk. We verschillen alleen van mening wie daarvoor verantwoordelijk is. Na een lang gesprek ziet BelCompany uiteindelijk ook in dat de schuld inderdaad niet bij Nick ligt. Hij krijgt dan ook een spiksplinternieuwe Q-tek telefoon!