De Belbus is in Losser. Na twee maanden stilte doet de telefoon van de familie Geissler het weer. Marcel Geissler zeurde zeven weken bij KPN om herstel van zijn telefoonlijn. Zonder resultaat. Eén telefoontje van Kassa en de telefoonverbinding was binnen een dag hersteld.
Bezoek
Het is zelfs de directeur Noord Nederland van KPN die bij de familie Geissler op bezoek komt om namens het bedrijf zijn excuses aan te bieden. Wat is er gebeurd dat KPN het nodig vond om de directeur zelf naar één van z'n zes miljoen klanten te sturen?
Buurtbewoner
De familie Geissler heeft internet, TV en telefoon van KPN, maar vanaf begin december 2012 deed de telefoon niets meer. Het werd nog erger. Bij het controleren of de lijn wellicht weer hersteld was kreeg Marcel Geissler opeens een buurtbewoner aan de lijn. De buurman had net een abonnement genomen en kreeg door een bizar toeval het telefoonnummer van Geissler.
Tijd voor de Belbus
Na het telefoontje van Kassa deed de lijn het al snel weer. Directeur Hein Visser van KPN kwam kwam niet met lege handen. De familie Geissler krijgt €680 schadevergoeding. Verder verzekert de heer Visser ons dat de klachtenafhandeling bij KPN verbeterd zal worden. Er komen meer medewerkers die klanten met klachten kunnen helpen.
Zelf ook een klacht? Schrijf ons op Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum, mail naar
belbus(at)vara.nl of stuur een tweet naar
@BelbusVARA.