Belbus: Kapotte televisie naar verkeerd adres gestuurd
• 09-02-2013
• leestijd 1 minuten
Al drie jaar lang is er een lege plek in de slaapkamer van de familie Dijkstra op de plek waar een mooie nieuwe TV-DVD combinatie zou moeten staan. Twee keer werd de TV voor reparatie opgestuurd en twee keer kwam hij kapot terug. Toen ging het bedrijf waar de TV gekocht was, Modern.nl, ook nog failliet.
Verkeerd doorgegeven
Mevrouw Dijkstra is een vasthoudende Friezin dus het lukte haar de TV uit de failliete boedel te redden, maar hij was nog steeds kapot. Ondertussen maakte Modern.nl een doorstart onder een nieuwe eigenaar. De nieuwe eigenaar vraagt mevrouw Dijkstra de TV opnieuw ter reparatie op te sturen. Hij zegt er niet bij dat dit een ander reparatiebedrijf moet zijn dan waar de TV de eerste twee keer naartoe gestuurd werd. Door deze vergissing is de TV niet alleen kapot, maar ook verdwenen.
Tijd voor de Belbus!
Mevrouw Dijkstra wil een nieuwe, maar Modern.nl wil niet verder gaan dan een waardebon voor de helft van de aankoopwaarde. Na tussenkomst van de Belbus besluit de directie dat mevrouw inderdaad een nieuwe TV behoort te krijgen. Ze moet die dan wel bij Modern.nl uitzoeken. Mevrouw Dijkstra gaat daarmee akkoord. Mevrouw Dijkstra heeft er inmiddels één uitgezocht. Nu maar hopen dat hij het doet.
Heeft u ook de Belbus nodig? Schrijf ons op Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum, mail naar
belbus(at)vara.nl of stuur een tweet naar
@BelbusVARA.