Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus: Henzo levert fotoboek pas na 2,5 maand

  •  
11-11-2017
  •  
leestijd 2 minuten
  •  
belbus 930x520
Marian is gek op foto’s. Haar hele huis hangt vol met op canvas afgedrukte foto’s van vakanties en ze maakt graag fotoboeken. Niet op de ouderwetse manier met een schaar en lijm, maar digitaal. In juli neemt ze haar ouders mee op vakantie naar Tenerife voor hun 50-jarige huwelijk. Haar ouders zijn nooit eerder met het vliegtuig geweest omdat ze altijd veel zorg dragen voor Marians gehandicapte zusje. Marian besluit als verrassing voor haar ouders een fotoboek van de vakantie te maken op de website Henzoyourphotos.com. Ze bestelt deze op 2 augustus voor 44,96 euro maar heeft eind augustus nog steeds geen fotoboek.
Zware periode
Hoe leuk de vakantie was, zo vervelend is de periode daarna. Een aantal weken later overlijdt namelijk het gehandicapte zusje van Marian. Nu wil ze nog liever zo snel mogelijk het fotoboek aan haar ouders kunnen geven. Dan kunnen ze in deze vervelende tijd af en toe terugdenken aan de mooie vakantie. Het fotoboek zou binnen twee weken geleverd worden maar eind augustus is het er nog niet.
Communicatie
Marian vult het contactformulier op de website Henzoyourphotos.com in om te vragen wanneer ze het fotoboek kan verwachten. Ze krijgt maar geen reactie en besluit te mailen maar ook hier krijgt ze geen reactie op. Marian mailt en belt erop los en krijgt eindelijk iemand aan de lijn. De man zegt het voor haar uit te gaan zoeken en haar te mailen. U raadt het al: dat gebeurt niet. Ze mailt de man zelf maar weer en dan krijgt ze eindelijk een verklaring. Haar boek is van de drukker nooit bij Henzo aangekomen. Het wordt opnieuw gedrukt en ze krijgt het alsnog. Marian heeft er weer vertrouwen in.
Opgelost
Wanneer ze het boek drie weken later nog niet heeft, besluit ze de Belbus in te schakelen. Ondertussen heeft ze het boek namelijk al 2,5 maanden geleden besteld en ze heeft er veel werk inzitten in het samenstellen ervan. Samen met Amber gaat ze naar Henzo waar twee woordvoerders hun al staan op te wachten. Uitvoerig bieden ze hun excuses aan en leggen ze uit dat het fout is gegaan toen een medewerker wegging en zijn werkzaamheden niet goed overgedragen heeft. Marian krijgt eindelijk haar langverwachte fotoboek en ook nog een kalender, ze mag een fotolijst uitzoeken en ze krijgt een bos bloemen voor zichzelf en één voor haar ouders.
Heb jij ook De Belbus nodig? Mail naar  belbus@bnnvara.nl . Like ook de Belbus op Facebook en volg de Belbus op Twitter !
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!