Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Na een matras besteld te hebben bij Beddenreus, die de volgende dag geleverd zou worden. Bleef de bezorg datum voorruit geschoven worden. Herhaaldelijk geappt, gemaild, gebeld dat ik de matras niet meer wenste te ontvangen. Er is mij meerdere keren aangegeven dat het geregeld was en dat de order geannuleerd zou worden. Tot mijn verbazing kreeg ik na 1,5 week (ik zou mijn geld binnen 14 dagen terug krijgen) een mail van PostNL @home dat ze mijn pakket komen bezorgen. Hier gelijk op gereageerd met dat ik de bestelling geannuleerd heb en de matras niet wens te ontvangen. PostNL heeft hem gelijk als retour aangemeld en heeft het pakket ook nooit ontvangen. Tot mijn verbazing stond bij de track and trace mijn adres als retour adres. Dus nogmaals contact gehad met PostNL @home. Daar werd mij nogmaals verzekerd dat hij retour zou gaan naar de leverancier. Tot mijn verbazing stond er afgelopen zaterdag toch een bezorger voor de deur MET de matras. Daar ik de matras niet wilde ontvangen heb ik het pakket geweigerd, maar de bezorger gaf aan dat dat niet kon. (Wat niet klopt, je moet pakketten altijd kunnen weigeren) De bezorger is weggegaan en heeft het pakket achter gelaten. Daar zat ik dus met een pakket wat ik geannuleerd had. Gelijk zowel PostNL als Postnl@home en Beddenreus gecontact. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Een ieder wijst naar de ander. En Beddenreus geeft aan het pakket pas de 15e MAART!!! weer op te kunnen halen. Dit terwijl het gaat om een geannuleerde, plus geweigerd pakket. Wat nu in de gezamenlijke opgang staat, voor de voordeur. Waardoor zowel mijn buurvrouw als ik de voordeur niet goed kunnen gebruiken. Wat ook betekend dat ik mijn geld pas over 6weken terug kan verwachten. Terwijl ik deze bestelling op 2 februari al besteld had, en gelijk een paar dagen erna al had geannuleerd. En ik mijn geld dus allang terug had moeten hebben. Ik zit met mijn handen in het haar. Niemand kan wat voor mij betekenen. Ik was al aan het vechten tegen een burn-out, maar deze klote winkel heeft nog eens 10 jaar van mijn leven eraf gesnoept!!! NOOIT NOOIT NOOIT MEER Beddenreus (verkapte Beter Bed)
Wij hadden precies hetzelfde. Op 4 november 2020 in de winkel in Tilburg een boxspringbed voor m’n dochter gekocht. Daar zat 6 weken levertijd op. We zouden dit op 16-12-2020 op kunnen halen. Echter door de lockdown ging dat niet. Bestelling kon niet omgezet worden naar een bezorging. Na enkele weken werd ik gebeld. De afhaaldatum werd verzet omdat ons bestelde bed doorgeschoven was naar een andere klant! Toen wilde ik de order annuleren, dat zou me 50% van het order bedrag kosten. Dus zit er niks anders op dan af te wachten. Vandaag ben ik gebeld dat we het bed maandag 15-2-2021 kunnen ophalen. Gewoon hetzelfde verhaal dus als wat de mevrouw op TV vertelde. De woordvoerder/baas van de Beddenreus heeft ongelijk als hij stelt dat dit een incident is. De klantenservice bleef bij hoog en laag beweren dat dit hun gebruikelijke gang van zaken is en zij door overmacht (Corona/lockdown) niet anders kunnen. Echt slechte service....
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!