Belbus: accu van telefoon al na 36 uur leeg
04-06-2005
• leestijd 1 minuten
De heer Malafronte kocht in december 2004 voor zijn echtgenote een mobiele telefoon bij The Phone House
./> Zo was zij voor de schoolgaande kinderen altijd bereikbaar
./>
Al snel bleek dat de accu niet lang stand
-/>by kon staan
./> In plaats van de beloofde 200 uur stand
-/>by tijd was de accu al na 36 uur leeg
./> De bereikbaarheid van mevrouw Malafront
e w/>erd er hierdoor niet beter op
./> Ook na drie reparaties voldeed de telefoon niet
./>
D
e w/>inkel wilde de telefoon nog een keer ter reparatie terugsturen
./> De heer Malafronte is hiermee niet akkoord gegaan en heeft de Belbus ingeschakeld
./> In de Belbus zit deskundige Jotte Mulder van stichting De Rechtswinkel Amsterdam
./> Hij heeft beoordeeld dat een consument na drie reparaties recht heeft op het aankoopbedrag retour
./> Dat wordt niet alleen geregeld in d
e w/>et, het staat ook vermeld in de algemene voorwaarden van The Phone House
./>
The Phone House betreurt de gang van zaken en biedt de heer en mevrouw Malafronte een vergelijkbaar toestel naar keuze aan
./> Daarnaast ontvangen zij een accessoirevoucher ter waarde van € 50,
-/>
.