Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bel me niet of wel?

27-09-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Meer dan negentig procent van de Nederlanders zit niet te wachten op ongevraagde verkooptelefoontjes. Om een einde te maken aan de irritatie, gaat deze week het Bel-Me-Niet-Register van start. Maar weten consumenten wel wat ze missen als ze zich inschrijven? De Stichting Consumentenlijn Telemarketing heeft een speciale website gemaakt, waarop de voordelen van WEL gebeld worden op een rijtje worden gezet.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor