Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Bedrijven houden internetfora beter in gaten

24-09-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
computer-hand_10.jpg
Steeds meer grote bedrijven zetten speciale teams in die klachten, vragen en suggesties van consumenten op verscheidene fora en sociale media in de gaten houden en beantwoorden. Dat zei directeur Alex van Leeuwen van Buzzcapture vrijdag naar aanleiding van een bericht daarover in het dagblad De Pers.
Volgens Buzzcapture, dat onder meer fora en sociale media analyseert, zijn bedrijven zich er steeds meer van bewust dat consumenten gebruikmaken van platforms zoals Facebook en Twitter. ,,Bedrijven willen daar service bieden, nu ze zien dat hun klanten zich daar ook bevinden. Dus worden er speciale teams opgezet die klachten, vragen en suggesties van deze klanten behandelen'', zei Van Leeuwen. Bron: ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor