AFRADER is een understatement. Ik zou zelfs nooit meer bij Badkamer Studio te Utrecht iets halen. Zelfde moederbedrijf... andere naam. Een grote investeringspartij heeft Design Badkamers overgenomen... TUURLIJK. Goed, hoe dan ook: ik krijg nog geld terug van Design Badkamers. Vermoed dat ik ernaar kan fluiten... maar voordat ik dat doe, ben ik benieuwd of iemand het uberhaupt is gelukt om met deze f*kkers weer in contact te komen. Badkamer Studio wijst naar Design Badkamers... Design Badkamers geeft geen gehoor. Een simpele zoektoch leidde ertoe dat [edit-redactie] (voormalig eigenaar van Design Badkamers) nu weer vrolijk onderdeel is van Eshape (moederbedrijf Badkamer Studio...) Echt wat een ongelofelijke aanfluiting. Dat dit soort types zich opnieuw in mogen schrijven. Ik denk dat de Belbus weer een nieuw item kan maken... Goed, mocht iemand contactgegevens hebben van de vrolijke types van Design Badkamers... kom maar door :) [edit]
AFRADER. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht. Vermeende trucs tijdens koopproces, levering en afhandeling vind ik niet professioneel. Klantenservice is aan een goede opschudding toe, en helaas worden toezeggingen na meermaals contact niet nagekomen.
Ik heb een badkamer gekocht bij Design Badkamers Utrecht en een aanbetaling gedaan van 15% (ja heel dom!) Echter deze zaak is overgenomen door Badkamer Studio Utrecht. [edit redactie: adres verwijderd] Badkamer Studio blijkt te zijn opgericht vanwege met name de negatieve publiciteit nav dit Kassa item. Badkamer Studio doet expliciet geen montage meer. Nu wil ik het bedrag van mijn aanbetaling terug maar niemand bij Badkamer Studio kan mij vertellen waar ik daarvoor moet zijn omdat de vorige eigenaar edit - redactie van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen. Saillant detail is dat zowel het moederbedrijf van Designbadkamers als van Badkamerstudio op het zelfde adres in Etten-Leur zijn gevestigd en dat de nieuwe bestuurder van Badkamerstudio de moeder van de bestuurder van edit - redactie is. Ik kan in het insolventie register nog geen faillissement van Designbadkamers of verwante bedrijven vinden dus ik neem aan dat dat nog niet is aangevraagd / uitgesproken, hierdoor kan ik nog geen aanspraak maken of de CBW garantie. Graag kom ik in contact met mensen die ook op zoek zijn naar edit - redactie of tips hebben over hoe nu verder te handelen.
Ook wij hebben zeer negatieve ervaringen met Design Badkamers (vestiging Breda). Het moet verschrikkelijk zijn als je met een meervoudig gehandicapt kind in deze situatie wordt gebracht. Waar is de menselijke maat en waar is het inlevings vermogen van deze badkamer leverancier. Wij hebben Design Badkamers voor de rechter gedaagd nadat zij ons ook in een soortgelijke situatie hadden gebracht. De gerechtelijke procedure loopt nog en wij worden bijgestaan door een advocaat.. Potentiele kopers die dit lezen weten in ieder geval waar zij rekening mee moeten houden, mochten zij voornemens zijn met deze badkamer leverancier in zee te gaan. Claudia veel sterke en ik hoop dat je creatieve en doeltreffende oplossingen gaat vinden voor je kind.
Op de site van Design Badkamers Utrecht staat geen enkele goed recensie. De klanten geven 1 ster wat zeer slecht is.
En de link op de site van dit bedrijf naar de Algemene Voorwaarden doet het niet momenteel.
Hoe heette het bedrijf ook al weer? Design Badkamers Utrecht. Ik zal Design Badkamers Utrecht meteen op mijn persoonlijke zwarte lijst bijschrijven en m'n kinderen (Maarssen en Overvecht) direct waarschuwen voor Design Badkamers Utrecht.
Echt een bedrijf om in je vrienden- en kennissenkring aan te bevelen !! Zelden zoiets a-commercieels meegemaakt. Voor dit soort bedrijfjes is een klant die voor € 36.000 afneemt toch een klant om te koesteren? Maar ook al zou mevrouw maar voor € 360 afgenomen hebben, is het noch een schande hoe men haar behandelt. Belangrijkste stuk gereedschap bij het zakendoen is toch altijd de klant? Zonder klant geen omzet en zonder omzet geen winst !! Ben 77 en gepensioneerd zakenman in de bouwbranche en krijg kromme tenen van dit soort gedrag!
Ben benieuwd naar het eindresultaat, krijgen we dat t.z.t. ook te horen? Een klant die 36.000 euro wil betalen, daar ben je toch heel zuinig op?
Niet te geloven. Op deze wijze werkt een dergelijk bedrijf zich volledig uit de markt. Mensen in de omgeving van Utrecht weten in elk geval dat ze mogelijk elders beter geholpen worden. Goede zaak van Kassa overigens. Laat de belbus nog maar even rijden, de uitspraak in een eventuele rechtszaak is volgens mij voorspelbaar.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!