Meer over:
athleteshopMooie praatjes op tv en vervolgens gewoon op dezelfde voet doorgaan . Geen producten en daarna ook geen geld terug . Kan allemaal hier . Lekker bedrijf
NOOIT MEER ATHLETESHOP!. Medio juni 2018 komen deze praktijken nog veel voor. Kijk maar eens op klacht.nl. Ikzelf heb een maand moeten wachten op een bestelling die meteen leverbaar zou zijn. Ondertussen aan het lijntje gehouden. Veel in de wacht gestaan en gemaild. Helft bestelling geleverd in 2 keer, voor de rest een creditnota laten maken. Uiteindelijk helft bestelling geleverd voor de prijs + 9 euro verzendkosten. Ook voor Ideal betaling moet extra betaald worden. Ik ben er klaar mee.
Inmiddels 2 weken geleden een bestelling gedaan voor de verjaardag van mijn oma, deze levertijd werd continue uitgesteld. Omdat haar verjaardag inmiddels voorbij was heb ik deze bestelling geannuleerd. Ze zeggen dat ik mijn geld binnen 5 tot 7 werkdagen retour heb, maar inmiddels werkdag 9 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug..
Onlangs heb ik een brace voor mijn enkel besteld bij Athleteshop. Het product zou op voorraad zijn. Helaas werd de bezorgdatum steeds uitgesteld. Ik mocht mijn bestelling annuleren en kreeg daar bevestiging van. Ik zou mijn geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug krijgen. Ook dat is al weer uit gesteld. Er zou een storing zijn. Ik vermoed dat er nog vele redenen bedacht gaan worden om mijn geld te houden. Ik blijf hen benaderen per mail en op fb. Uiteraard was het heel dom om daar te bestellen. Ik was zo blij een zwarte brace tegen te komen, dat ik vergat het een en ander te controleren.
Ik vind het wel wat vreemd dat Yuri Solinger voor de tweede maal zijn zaak voor de camera komt (mag) uitleggen. De man komt vriendelijk over, geeft fouten, de vorige keer ook al, rondborstig toe, gaat er wat aan doen, is de belofte en vervolgens... doet hij kennelijk niets met de klachten. 't Is geen schijtlijster van de maand maar hij zou wel de titel jokkebrok van de maand mogen krijgen.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!