Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Witheet op (friteuse van) Aldi

13-08-2004
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
222027.jpg
Uit de friteuse die mevrouw Delsing uit Venlo vorige zomer bij de Aldi heeft gekocht, is nog nooit iets eetbaars gekomen. Het vet werd namelijk niet heet genoeg. Vervolgens begaf het apparaat het helemaal. Na veel moeite kreeg ze Aldi telefonisch te pakken. Ze moest de friteuse opsturen.
Maar na de eerst reparatie was het mankement niet verholpen. Daarna kreeg ze een nieuwe frituurpan, alleen van een ander merk in een eenvoudigere uitvoering. En, wat erger was, hij vertoonde dezelfde kuren: hij werd niet heet genoeg. Mevrouw Delsing besloot uiteindelijk haar geld terug te vragen. Dat kon alleen bij het filiaal van aanschaf. Het filiaal weigerde echter geld terug te geven, want zij hadden haar niet die pan van dat merk verkocht. Uiteindelijk werd het hoofdkantoor ingeschakeld en werd haar een nieuwe, betere friteuse beloofd. Maar de friteuse die bij haar werd bezorgd, was weer van het oude type. “ Eigenlijk wil ik misschien wel geen andere meer en wil met de Aldi ook niets meer te maken hebben, maar van de andere kant is het toch van de zotte dat je dit allemaal maar moet accepteren en hier geen grip op hebt…Ik wil het nog niet eens hebben over de gemaakte telefoonkosten en de mislukte frituurprodukten..” Aan Kassa heeft Aldi toegezegd dat de klacht van mevrouw Delsing binnen twee dagen echt zal worden opgelost.

Meer over:

kassamailbox
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!