Meer over:
kassa's hulpartikelenMisschien een rare vraag maar ik verstuur veel pakketten en al meer dan 10 jaar. Nu is er een pakket verzonden via DPD en de chauffeur van DPD heeft het pakket afgetekend. Echter mijn klant zegt dat het niet aan hem overhandigd is geweest aangezien hij niet aanwezig was. (Het is niet het eerste pakket, de rest is in het verleden wel goed gegaan) Nu is de waarde van het pakket >€1500 echter is de vergoeding van DPD €34,20. Ik vind dat DPD aansprakelijk is en minimaal de inkoop waarde moet vergoeden want als ze het goed hadden gedaan was het bij een parcel shop geleverd. De klant heeft geen neerzettoestemming gegeven. Weet iemand of DPD met deze info in zijn recht staat?
Krijg je ex terug met de hulp van Dr Ogundele spell caster die mijn relatie heeft gered, hou je nog steeds van je ex en mis je je ex of wil je je ex-man terug, de kans is hier om je ex terug te krijgen, geef nog niet op, geluk waard is om voor te vechten. Check de website van Dr. Ogundeltwe: (https://globalhelperman.wixsite.com/ogundeletempleofsolu) of WhatsApp, Telegram: +27638836445. Ik ben Daisy Ross en deze opmerking is mijn waardering omdat deze man mijn man binnen 24 uur terugbracht met bevoegdheden..
Wat te doen, wanneer je een apparaat bij een particulier hebt gekocht. Ik ben € 700,00 euro kwijt omdat PostNL het niet al te nauw neemt met haar verantwoordelijheid. Zij wijzen naar een ander, de verkoper. Die heeft in vertrouwen zijn pakket verstuurd met PostNL, die maken er vervolgens een puinhoop van, na een week met berichtjes over een nieuw "bezorgmoment" geeft PostNL na herhaaldelijk aandringen van mij en de verkoper aan, dat het pakket zoek is en dat er een onderzoek wordt gestart. Conclusie van het "onderzoek" het pakket is zoek. Met de vriendelijke groeten van PostNL. Je kunt in je leveringsvoorwaarden zetten wat je wil, maar dit pakket is in mijn ogen gewoon verduisterd. En ik ben het slachtoffer. Wat zegt PostNL, wat jij moet doen is een ander slachtoffer maken: "de verkoper" in dit geval een partucilier voor wie een schadepost van € 700,00 ook heel veel geld is. Kan dat zomaar ? de beste man heeft het pakket zelf niet zoek gemaakt, dat is PostNL. Hoe pak ik dit aan ???
Heb onlangs pakketje verzonden dat ik had verkocht via marktplaats. Alles keurig geregeld online en bij DHL servicepunt ingeleverd en afgiftebewijs ontvangen. Pakketje kwam evenwel niet aan bij de kopende partij. Onderzoek gestart via zo'n chatbot 'tracey'. Kwam uit dat pakket ontraceerbaar was. Ik zou gecompenseerd worden. Maar daarbij kijkt men dus naar het gewicht van het pakket. Ik zou 12,75 euro ontvangen voor een pakket ter waarde van ruim 50 euro. Het is geen 700 euro zoals bij jou, maar het voelt ontzettend onrechtvaardig. Ik vind dat wanneer je iets afgeeft aan een postbedrijf dat zij daarna verantwoordelijk zijn voor de aankomst van dat pakket. Als het onderwijl zoek raakt in hun proces of wellicht wordt gestolen door eigen personeel of anderen, dat zij mij volledig moeten compenseren. Maar nee hoor. In NL leggen we het risico gewoon bij de verzendende partij. Te belachelijk voor woorden gewoon. Ik hoopte wellicht dat ik iets zou kunnen bereiken door aangifte te doen bij politie. Maar die gaan daar echt niet mee aan de slag. Kortom, pakketjes versturen moet je apart verzekeren en dan gaat het je heel veel geld kosten. Zo dekken ze zich in.
Ik zou dit jaar zeer veel pakketten ontvangen, maar terwijl ik thuis ben, krijg ik toch de boodschap : we hebben u gemist, iedere keer betekent dat in feite huisarrest, zolang ze aan geven langs te komen, brengen ze het pakketje bij een afhaalpunt. Omdat het afhaalpunt hiervoor wordt betaald, kennelijk een deal voor meer inkomsten!
This is about Ali Express...you can not reach them and I feel you speak to a computer because your questions are never answered and they take so long to get back to you about problems that the period to dispute a problem is almost always invalid...I ordered 3 dresses by them back in March 2021...it is ow Aug 25 and I am still fighting and waiting for my missing pparcel. They say they were sent to Holland and delivered. If they were delivered to Holland it was not to my address and they have it correctly in their system because I dealt with them often in the past. Their suggestion was to contact the post office here, and they said contact Ali because they are responsible and so it keeps going in one huge circle ...around and around...Their information said it reached Holland and was delivered but they could not say which carrier took it in Holland so I can not trace the end address of my package...with the cost of the dresses and the separate shipping cost for each dress, I am out a considerable amount of money. They make you pay in advance so you can't even stop a payment or anything for non delivery..I have used Wish...(also from China)...they let you pay using Klarna...if an item is not received, you don't pay...it does not matter where the parcel was delivered to...you didn't get it so you don't pay...I see why Ali does not want to use Klarna, they would lose a pile of money due to item not delivered to the correct address...I even threatened a lawyer but that did not interest them at all...what can be done regarding my non-delivery...I know it is a long time ago but I did not know about your service and I still battle with Ali but get nowhere...PLEASE HELP. Regards Marlene.
Heb bestelling gedaan bij info@upfund.nl met bestel nr: 6054 en betaald 20-5-2021 en deze nog steeds NIET ontvangen nu geeft UU116311944CN aan dat pakket is bezorgd maar info@upfond.nl en info@Brandiro.nl reageren nergens op ondanks onze herhaaldelijke e-mails geen reactie. Wat kan ik nog doen??
Op 11 december 2020 kreeg ik via de app bericht van PostNL dat er een pakket bij mij thuis was bezorgd. Op dat moment was ik niet thuis. Thuis gekomen zag ik geen briefje in de brievenbus en bij de buren was er ook geen pakket afgeleverd. Ik belde direct naar PostNL om te melden dat ik geen pakket heb ontvangen. PostNL zei dat ik afzender hierover moest informeren en het betrokken zaaknummer moest doorgeven. Het pakket is dus niet aan bij mij geleverd. Vreemd want dit is de zoveelste keer dat ik een pakket ben kwijtgeraakt. Na de zoveelste vervelende ervaring blijf ik me verbazen dat PostNL niet onderzoek instelt.
Pakket stond op voor volgende dag bezorging, vervolgens melding uw pakket is vertraagd kan tot 3 werkdagen duren voordat het bezorgd wordt. Pakket blijft deze status houden. Na telefoontje met klantenservice blijkt dat het pakket nog steeds op het postkantoor is waar het is afgegeven. Bij post nl kunnen ze niet aangeven waarom dat het daar nog steeds is. Geven ook niet aan wanneer het dan wel bezorgd wordt. Uiteindelijk is het Pakket geleverd op woensdagavond, echter dit is NIET mijn pakket. Het pakket dat ik ontvangen heb, heeft 2 adreslabels. Dat van mij is op de zijkant geplakt. Het adreslabel van degene waarvoor dit pakket bedoeld is zit boven op de doos,maar is door iemand met een witte sticker afgedekt. Na de track en tracé code van beide pakketten te hebben gecontroleerd blijkt dat beide pakketten bij hetzelfde postkantoor zijn afgegeven, en bij beide zendingen gaat het op hetzelfde moment mis (exact hetzelfde tijdstip) en krijgen ze de status Wegens grote drukte is uw pakket vertraagd. Dat moet door post nl toch nagekeken kunnen worden. Er is toch nu een pakket over? Wat een bende... ergste is nog dat ze gewoon geen aktie ondernemen. Je voelt je niet gehoord! Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid en lost niets op. Verzender krijgt het bericht dat POST NL geen onderzoek start omdat de zending niet verzekerd verstuurd is. Daarbij grijpen ze wel zelf in, in het verzendingstraject door een sticker te plakken over een werkend verzendlabel. Dit is dus het bewust door post nl inactief maken van een zending.
Mijn Klacht: Vandaag 3 -12 -2020 belde ik, nadat ik door tig(!) menu’s heen moest met de klantenservice van UPS. Nou ja service…. Probleem is als volgt. Vandaag zou mijn pakket afgleverd worden volgens een door hen aan mij verzonden e-mail. Check op de site van UPS gaf aan dat er een Reschedule Delivery Requested gedaan zou zijn. Dat heb ik niet! Maar ik wil graag weten hoe dit komt en vooral waneer het wel bezorgd wordt.De dame die ik om 15.20 aan de lijn had (gesprek is opgenomen) kwam niet verder dan ik weet het ook niet, ik zou afwachten excuses. Dit bleek haar mantra. Gevraagd of zij mij kon doorverbinden met iemand die het wel weet. Verder dan haar matra kwam ze niet en nadat ze zei “het zal wel morgen” zijn hing ze op met “nou dag hoor!” Zeer onebeschoft, zeer ondeskundig en totaal niet geholpen. Wat een slechte tent dat UPS!! Gewenste Oplossing: Dat A: UPS zijn eigen berichtgeving nakomt B) De medewerkers een antwoord geven op je vraag C) mij uitgelegd wordt hoe het kan dat iets wat ik NIET gevraagd heb wel als zodanig gemeld wordt. D) UPS mij laat weten waneer het nou WEL bezorgd wordt!! Ik zou graag de betreffende teamleider spreken en samen het gesprek na luisteren,. Dit kan echt niet!!! Reageer als bedrijf Bericht van Robin van Klacht.nl 4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht. Bericht van Robin van Klacht.nl 4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen Bericht van Robin van Klacht.nl 4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht UPS Heeft op 03 december 2020 om 16:41 geantwoord Geboden Oplossing: Hi Henk, ontzettend bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het zo gelopen is, en ik zou je graag verder helpen. Hiervoor heb ik echter een trackingnummer nodig, zodat ik ook daadwerkelijk met je mee kan kijken. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets voor je betekenen. Met vriendelijke groet, P., UPS Klantenservice Reactie van de melder van de klacht henkhaar 4 dagen geleden - Trackingnummer 1Z1512946872543893 Reactie van de melder van de klacht henkhaar 4 dagen geleden - Inmiddels is nog gekkerf! Nu zie het volgende: ====Nieuwe afleverdatum aangevraagd Dit pakket wordt vastgehouden voor een toekomstige afleverdatum.==== Ik wil gewoon mijn pakket zoals door jullie aangekondigd!!!! Was al niet op 3-12, zoals wel aangegeven, nu dus blijkbaar ook niet op 4-12 zoals door de"dame"van de klantenservice toegezegd! henkhaar Heeft op 07 december 2020 om 17:28 geantwoord Hallo UPS, Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer 1Z1512946872543893. Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan. Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!! UPS FACEBOOKCHAT akllo UPS, Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer 1Z1512946872543893. Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan. Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!! 08:16 Hi Henk, je pakket lijkt vast te blijven staan. Excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact met de verzender hier over op te nemen. Hopelijk kan het snel worden doorgezet, of heeft die een andere oplossing voor je. 10:48 Wat betekend dat "vast te blijven staan"Waarom is dat? Levert het nou eens gewoon af zoals de verzender betaald heeft! Ja, Henk, dat is ook wel de bedoeling natuurlijk. Met dat het pakket vast staat bedoel ik dat het al enige tijd niet meer te traceren is in mijn systeem. Ah, kijk, Jullie zijn het dus kwijt! Waarom duurt het nou zolang voordat dat vertelt wordt. Oké, als jij het zo wilt noemen, is dat ook prima. Huh?? JUILLIE KUNNEN HET NIET MEER VINDEN!!! Dt heet in normaal Nederlands k,wijt!! Stelletje prutrsers!!!! Onvoorstelbaar dit. Hier is zeker het laatser woord niet over gezegd ++++++++++++++++ Wat kan ik nog doen om een reactie van UPS te krijgen?
Bovenstaande van Kassa geld alléén in Nederland van Nederlandse webshops .... ik heb namelijk meegemaakt dat ik via Ebay een dure videokaart gekocht heb, bleek wat niet opvalt dat de verkoper een Frans bedrijf was en verkocht via Ebay.de dus de duitse ebay. In Duitsland gelden andere regels, als de post aangeeft dat pakket is bezorgd, óók als de handtekening niet klopt en post.nl aangeeft dat het bij de buren afgegeven is, dan heeft de verzender bewijs dat het afgeleverd is, waar maakt niet uit. In Duitsland geld namelijk dat jij als ontvanger dan maar moet bewijzen dat jij het niet ontvangen hebt, werkt post.nl dan niet mee, dan kun je zelfs geen gebruik maken van b.v. paypal garantie. Mijn videokaart was namelijk besteld met creditcard die vervolgens via ebay via paypal verwerkt werd (waarschijnlijk aangegeven door verkoper op ebay) Uiteindelijk geclaimd bij mijn creditcard maatschappij, maar die wilden wel een schrijven van post.nl dat het pakket NIET op mijn adres bezorgd was en zoek geraakt was. Vermoedelijk was deze construktie van verkoop via ebay duitsland bewust zo opgezet door Franse verkopende partij. Kijk dus uit als je bij een Duitse webshop koopt waar in het geldverkeer paypal gebruikt word, kan dus ook via ctreditcard betaald zijn maar toch van creditcard via paypal naar verkoper. Heb nog getracht beroep te doen op de EU-regels omtrent postbezorging, maar die wijzen naar anderen.
Lulliger is het als je besteld en de webshop niets van zich laat horen. Ik had iets besteld bij-dehandje.nl. Blijkt het een dropshipper oid te zijn. Met alleen maar een e mail adres. Nooit iets geleverd en geen enkele reactie van de website. Het zijn kleine bedragen, maar als zij dat bij iedereen doen, kan je aardig wat verdienen zonder iets te moeten leveren. Aangifte doen heeft geen zin. De politie doet geen onderzoek voor een bedrag van € 8,00. Ik weet het, ik had eerst onderzoek moeten doen, maar ja.... Soms ben je te goed van vertrouwen, waar criminelen dan weer gebruik van maken.
Erger is nog wel dat de webshop het niet verstuurt omdat ze een "technische fout" hebben gehad.
Ja Post NL en anderen wassen de handen in onschuld. De WET zou op dat punt veranderd moeten worden. Wanneer er BEWIJS van verzending overlegd kan worden zou de VERVOERDER gewoon aansprakelijk gesteld moeten kunnen worden voor ALLE schade. VERVOEREN is hun werk en bij fouten daar gemaakt zijn ZIJ verantwoordelijk, of zouden dat MOETEN zijn!
Het is helaas een Europese wetgeving die naar wat ik heb gelezen wel veranderd gaat worden maar wanneer? Maar zelf heb ik tot nu toe maar 1x het mee gemaakt dat het op een verkeerde adres was afgegeven. Gelukkig was de waarde niet meer dan twee euro maar toch wel jammer dat ik het opnieuw moest bestellen. Helaas is de mensheid niet meer zoals vroeger, nu houden ze het zelf al hebben ze er niets aan maar even op de bus doen zodat het als nog bezorgt wordt die kans is klein zeker omdat er bijna geen brievenbussen meer zijn.
ja, ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid en ik verstuur géén pakketjes meer naar mijn kleindochters, want die komen "gewoon" niet aan. op inmiddels 't 3de adres ook al niet.......... ik woon in 'n appartementencomplex van 40 woningen en sta als eerste op de lijst (heb 't laagste huisnr) van de intercom. je wilt niet weten hoe vaak ze bij mij aanbellen voor pakketjes van anderen. ik doe zèlf nooit open voor anderen (mag ook niet eens) en neem ook niets aan (willen mijn buren niet) maar verder-de-rest doet dat wèl. ik wil die verantwoording gewoon niet en zéker geen ruzie.
Begin ook eens met jet juiste adres op het pakje: de bezorger brengt het op de aangegeven postcode-huisnummer, NIET in de juiste straat en plaats.
Je bent verzekerd als je betaald met de creditcard. Dan kun je op die manier je geld terug krijgen
Vragen aan verkoper of het NIET met PostNL kan. PostNl bezorgers maken er echt een zooitje van. (voor je deur zetten, bij je naar binnen gooien, over de schutting gooien, in de kliko leggen, briefje in de bus met dat je niet thuis was maar dat ze gewoon niet hebben aangebeld, etc. )
Post.nl is al jaren 'n groot drama: het klopt allemaal! ik blijf speciaal ervoor thuis, moeten ze 2x aanbellen, bij de hoofdingang èn bij de eigen voor-/huisdeur, kom ik later buiten staat 't héél zichtbaar, op zelfs verre afstand voor iederéén die langs komt, op de mat van mijn benedenwoning. al verschillende keren bij totaal vreemden mijn spullen moeten zoeken ZONDER briefje en te weten wáár!
Ik kies altijd voor achteraf betalen. Een paar weken geleden had ik een buro stoel besteld. Volgens DPD was de stoel afgeleverd. Geen idee bij wie, maar niet bij mij. Voor mij verder geen probleem. Ik had toch nog niet betaald.
IK wacht nu op een pakket van Zooplus. beloofd voor levering gisteren of vandaag. Alle info die ik krijgen kan is de Poolse (!) site van DPD die niet verder komt dan dat het op 25/11 in ontvangst is genomen. Vertalen naar Nederlands kan, maar verder alles IN HET POOLS. Ik zou een sms code nodig hebben om (als ontvanger) mijn zending te kunnen volgen. Hoe? Geen idee. Staat nergens (zelfs niet in het Pools). Heb Zooplus al gemaild, maar die hebben het ook zoooo druk dat antwoord dagen op zich laat wachten. Is met CC betaald dus in het ergste geval kan ik het geld nog wel terugkrijgen denk ik. Maar dat gaat allemaal weer duren en duren. DHL is prima en POST nl gaat bij die afzender eigenlijk ook altijd wel goed. Helaas mogen zij (Zooplus) de vervoerder kiezen. Legio klachten over DPD. Dat moet daar toch ook opvallen denk ik dan....
Reactie op marleenvanh: De combi DPD en ZooPlus is inderdaad rampzalig! Ik ben Nederlander, bestel in Nederland op een Nederlandse site bij een (Duits) bedrijf met een distributiecentrum in Nederland, maar krijg mijn verzendinfo van DPD vaak in het Engels - nu spreek ik gelukkig vloeiend Engels, dus het is geen probleem, maar in een tijd van phishing niet gelukkig gekozen! DPD heeft wel een track&trace, maar kan alleen zeggen waar het pakket geweest is, niet wanneer je het kan verwachten. De geschatte levertijd van ZooPlus wordt NOOIT gehaald, maar wanneer het pakket wèl bezorgd wordt, zegt DPD je niet. Niet echt 'doe en denk richting klant'!
Als je betaald hebt met creditcard of PayPal en je krijgt niet geleverd kan je ook nog via die zijde proberen je geld terug te krijgen.
Vergeet Paypal maar. Het staat er zo leuk op hun pagina maar als je de kleine lettertjes gaat lezen dan kom je er achter dat het kan voorkomen dat je niets terug betaald krijgt.Zo staat er dat als de bezorger aangeeft dat het op jou adres is afgeleverd je geen recht hebt op terug betaling. Het is vanuit Paypal wel te begrijpen maar bewijs jij maar eens dat je echt niets hebt ontvangen en Post.nl? tja die zeggen dat je het toch echt ontvangen hebt daar jou "handtekening" is gezet.
Wat betreft Post.nl die aangeeft online dat het pakket is afgeleverd , ik heb het meegemaakt .... afgeleverd maar getekend door iemand anders en totaal verschillend van handtekening die bij Post.nl bekend is van andere zendingen.Verzoek dan als klacht om een engelstalige email dat het pakket niet afgeleverd is bij jou maar bij Post.nl is zoekgeraakt, daarmee kun je verhaal halen bij jou paypal en/of CreditCard Company.Zend dan alléén de engelstalige brief door aan paypal of creditcard company en ga niet uitgebreid verhaal ophangen dat op de track & Trace pagina staat dat het afgeleverd is anders gaan ze moeilijk doen.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!