Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Heel slecht bedrijf. Jammergenoeg 2 x mee temaken gehad met een iphone. Moest een schade melden omdat mijn telefoon verzekerd was. Bij aanmelden vertelde de medewerker dat ik het onder garantie moest indienen.na een week krijg ik een mail dat het niet onder de garantie viel en dat er onderzoek kosten moesten worden betaald.Daarna zouden ze hem terug sturen en moest ik de telefoon opnieuw aanmelden on de de verzekering. Intern kon dat niet omdat het 2 verschillende afdelingen waren.ze hebben toen de telefoon terug gebracht en een dag later kwam dezelfde man hem weer ophalen. Later kreeg ik bericht dat de schade niet onder de verzekering zou vallen omdat de telefoon krom zou zijn. Ze stuurde een foto met een liniaal ernaast om het te bewijzen.Na uren aan de telefoon, wel 20 tot 30 medewerkers gesproken, ontelbare mails gestuurd, heeft t-mobile uiteindelijk het probleem opgelost.2e keer onder garantie een iphone opgestuurd en kreeg een ander toestel terug gestuurd , een witte en ik had een zwarte opgestuurd, en mijn telefoon had meer geheugen. Ook hier veel moeite moeten doen om het juiste toestel terug te krijgen. Dit bedrijf is echt een oplichters bende.
graag had ik gezien dat meer oud medewerkers zich eens eerlijk melden en eens eerlijk uit de doeken doen wat zich daar bij dynafix afspeelt.de consument moet normaal gesproken blindelings kunnen vertrouwen op een repaircentrum.het is bij de gekke af dat je bang moet zijn om je telefoon.maar zolang samsung en de andere merken van dynafix gebruik maken kunnen ze hun gang gaan.er is niemand die dynafix doorlicht,maar daar komt denk ik wel verandering in.ja ,ze hebben audit eenmaal per jaar,maar dat is ook een lachertje.de auditeur is van een extern bureau,dus die komt met een vragenlijstje ,maar weet niet wat er speelt en heeft geen verstand van zaken.die man wordt gewoon bij de neus genomen.al met al zeg ik:mensen in nederland,kom op meld alles bij kassa.en oud medewerkers: treed naar buiten en bescherm de consument voor nu en in de toekomst.
Ja, zo ook mijn Samsung gallaxy8 S8. Gewoon verdwenen. Weg!!!! Heb hem opgestuurd naar dynafix met garantie. Kreeg naar een aantal dagen bericht dat de gegevens niet overeen kwamen en toen stond er dat er een S5 was opgestuurd. Imeinummer klopte niet, maar ze blijven maar doorgaan. Hij is op 31 augustus opgestuurd, en 5 dagen later kreeg ik pas bericht dat de S5 was ontvangen. Het is ondertussen zo'n lang verhaal geworden......maar het vreemdste was nog dat het een S5 (900F) was volgens hun, en ze stuurden later een foto dat hij open was geweest(wat niet zo is) met de accu van een S8(950F) heb nog garantie bij tele2, dus nu heb ik een klacht ingediend bij dynafix, wat ook heeeeeeel erg moeilijk is. Documenten kunnen ze niet lezen bla bla....en tele2 erachteraan gezet. Dit is nog maar een globaal overzicht van wat er allemaal gebeurd. Voor mijn gevoel is het een oplichterszooitje die dure telefoons laat verdwijnen en die verkopen. Beetje het idee van een criminele organisatie????
hoi,zoals ik al eerder aangaf heb ik daar gewerkt aan aantal jaar,een zooitje is het zowieso daar.als je telefoon kwijt is dan is dit gebeurt bij het inboeken,dan is daar een gruwelijke fout gemaakt.want telefoons komen binnen,worden ingeboekt en gaan dan vervolgens naar de repairafdeling.zo zit het een beetje in elkaar.heb je geen IRMA nummer gekregen?dit is het nummer wat je krijgt als je het toestel ter reparatie aanbiedt.
hoi allemaal,ik heb er een paar jaar gewerkt en dit is nog maar het topje van de ijsberg.wordt tijd dat alles eens aan het licht komt wat daar gebeurt.heel goed dat kassa dit bedrijf eens goed onder de loep neemt.er gebeuren praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen.de onwetende consument wordt bedonderd van a to z,ik weet waar ik over praat.wordt tijd dat oud medewerkers zich eens gaan melden en de waarheid vertellen!!
Dit bedrijf heeft al zo vaak aandacht gekregen in de loop der jaren en blijkbaar blijven ze wegkomen met deze standaardpraktijk 'vochtschade'. 1x een toestel nooit teruggekregen omdat de kosten niet opwogen tegen de waarde en 1x heb ik het apparaat toch terug laten sturen en een bevriende 'specialist' er naar laten kijken..... het bleek uiteindelijk om een vuiltje (tabak) in de oplaadpunt te zijn.... een foto die zij echter aan mij opstuurde.. zou een foto geweest zijn van erosie door vochtschade. Inmiddels vraag ik mijzelf af of de foto van mijn toestel was. Inmiddels zijn Dynafix en zogenaamde 'vochtschade" synoniem aan elkaar. Dit waren ervaringen 2-4 jaar geleden, blijkbaar is er niets veranderd!
Als ik de naam Dynafix hoor dan gaan bij mij de nekharen rechtovereind staan, dit bedrijf mag in mijn ogen niet eens meer bestaan. 2 jaar terug had ik software problemen met mijn telefoon LG G3 en omdat ik nog garantie erop had, werd het opgestuurd naar Dynafix, was mijn telefoon bijna 3 weken kwijt, kreeg toen het verlossende telefoontje dat ik hem weer kon ophalen, in de T Mobile winkel, op moment dat de medewerker mijn mobiel aanzette bleek probleem hetzelfde te zijn, dat wat hun hadden nagekeken, was ook niet het probleem. Dus nogmaals mijn telefoon op laten sturen met dik geschreven wat het probleem was, na 3 weken weer terug naar de T Mobile winkel en ja hoor, probleem was nog steeds niets aan gedaan, ik werd al boos en zij wat is dat voor bedrijf... T mobile mij dus overgehaald om weer het te laten opsturen, ik had er al geen vertrouwen meer in, maar wou toch dat mijn telefoon werd gemaakt. Dus dacht poging nummer 3, weer paar weken later, hij zou gemaakt zijn en bla bla bla, de medewerker van T Moblle wou mijn mobiel aanzetten, nou niet dus, hij deed helemaal niks meer. IK was zo boos en de winkel was op dat moment druk en zei, zo Dynafix heeft dus nu mijn telefoon meer kapot gemaakt dan dat die al was. Heb in de winkel mogen bellen met Dynafix, kreeg na 1,5 uur aan de telefoon te hangen nog steeds geen gehoor. De medewerker sprak er ook schande van en zei wanneer loopt je contract af, nou geluk bij een ongeluk ik mocht dus een andere uitzoeken. Heb van T Mobile een mooie aanbod gekregen en dit bedrijf verdiend in mijn ogen een dikke pluim. Zei nog tegen de medewerker, zoek alsjeblieft een andere reparateur, dan Dynafix, want zij maken jullie naam slecht. Ik heb toen contact gemaakt op facebook en zag al veel meer negatieve reacties staan. Ik heb contact gezocht met Radar en volgens mij zelfs naar jullie. In Radar is er aandacht aan geschonken, hoeveel gedupeerde er wel niet waren. Maar tot mijn verbazing bestaat het bedrijf nog steeds. En zijn ze bij veel telefoonzaken nog steeds actief als reparateur. Ik weet niet hoelang jullie door willen gaan om dit bedrijf te onderzoeken, Het lijkt mij beter dat jullie er voor zorgen dat dit bedrijf de deuren sluit en nooit meer een bedrijf mag openen. In mijn ogen zijn dit grote OPLICHTERS!!!!
Ik hoor de mediamarkt ook zaken met ze doet....er werken daar mensen die totaal geen benul hebben van telefoons...schaanteloos
Hoi, ik denk heel eerlijk gezegd dat ze daar nieuwe telefoons laten verdwijnen en met een goedkoper toestel jou willen afschepen. Of dat je van ellende zegt zoek het maar uit. Heb mijn galaxy S8 opgestuurd en toen kreeg ik de melding dat het een S5 was, waarvan het imeinummer niet klopte. Kreeg een rekening van ca 670 euro. Of ik dat even wilde goedkeuren. Niet dus. Zat nog garantie op van tele2, dus ben nu met hun bezig. Op email word niet gereageerd. Heb 1 keer gebeld, heb ook meteen gezegd dat ze to the point moest komen en geen gezwets eromheen. Zij vertelde me dat ik mijn toestel terugkeer dat er niets mee was. Niet dus. Het is gewoon een heel lang verhaal. Maar het zijn GEWOON OPLICHTERS!!!!!!!
Verschillende keren in t verleden mee t maken gehad. t Is n super WAARDELOZE ZAAK , waar n stelletje knutselaard werken , die daar hun tijd lopen te verdoen. Tegenwoordig repareer ik zelf diverse merken tot volle tevredenheid van m n klanten , en dat doe ik in m n vrije tijd. Mooi he
Slechte ervaring. Samsung Galaxy S6 binnen de garantie startte niet meer op. (vastgelopen). In het begin van het proces verliep alles nog naar wens. De telefoon werd aan huis opgehaald. Door de ophaaldienst netjes beschermd verpakt waar ik bij stond. Daarna begonnen de problemen. Het zou niet onder de garantie vallen omdat er glasbreuk zou zijn. Dit was pertinent niet waar maar er was geen enkele discussie mogelijk. Zij stuurde bewijs in de vorm van een paar vage foto's waaruit je absoluut niet kon zien of er een glasbreuk zou zijn. Na vele telefonische discussies met zowel Samsung als Dynafix geen krimp. Om een lang verhaal kort te maken heb ik getekend om afstand te doen van de telefoon anders zou ik onderzoekskosten moeten betalen. De reparatie zou ruim 300 euro moeten kosten. Toen maar nieuwe goedkopere telefoon gekocht die overigens prima bevalt (Motorola G5plus).
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!