Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Albert Heijn meest toegankelijk

19-06-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
71 keer bekeken
  •  
204985.jpg
In een onderzoek onder 586 Nederlandse consumenten is Albert Heijn (AH) gekozen tot meest toegankelijke supermarkt. Het onderzoek is uitgevoerd door marktonderzoekbureau Ruigrok | NetPanel en adviesbureau Fronteer Strategy.
De supermarktketen staat volgens de ondervraagden het meest open voor reacties, meningen en bijdrages van klanten. Op die criteria liet AH de concurrentie ver achter zich.
Albert Heijn was niet alleen grote winnaar in de categorie supermarkten, ook bij verkiezing van meest toegankelijke merken in Nederland werd hoge ogen gegooid. Samen met Douwe Egberts en Rabobank stond de supermarkt op nummer 1.
Bron: Distrifood.nl

Meer over:

diginieuws
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor