Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Afhandeling klachten door Acer

19-03-2005
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
We kregen bij Kassa een heel aantal klachten binnen over de afhandeling van klachten door het bedrijf Acer.
De klachten gaan vooral over het lange wachten op de reparatie, de helpdesk waar lange wachttijden bestaan en dat het vaak niet bekend is waar de laptop tijdens de reparatie-periode is.
De Manager Operations van Acer, Sjoerd van der Noen, heeft in de uitzending gezegd dat ze bij Acer hun uiterste best doen. Na de uitzending hebben de mensen die bij de uitzending aanwezig waren nagepraat met Acer over hun probleem.
Als u klachten heeft over Acer dan kunt u die mailen naar kassa@vara.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor