Mijn Stella fiets is nu 4 jaar oud tot op heden geen problemen maar nu is het kastje waar de het software blokje is opgeborgen kapot het betreffende kastje is door Stella niet meer te leveren .
Ik heb vorig jaar mijn tweede stella fiets gekocht en heb reuze spijt. Ze hebben mij een duurdere fiets aangesmeerd met 7 versnellingen en 9 ondersteuningen waar ik niet om heb gevraagd en die ik ook niet gebruik want mijn eerste stella van bijna 7 jaar oud heeft 3 versnellingen en 5 ondersteuningen en die bevalt prima en fietst veel fijner. Ik heb me laten overhalen door de reclame van "gratis upgrade tot een actieradius van 160 kilometer"Daar komt nog bij ( wat veel mensen niet weten ) dat je afhankelijk blijft van stella, ook al heb je maar een lekke band want er is bijna geen fietswinkel die een stella fiets wil repareren!
De consument maakt zelf wel uit welke fiets ie gaat kopen en wat ie er voor betalen wil , daar hebben we die zuurpruim van Kohlstamm niet voor nodig
afgezien van t bovenstaande: men weigert de prijzen openbaar te maken, zodat je niet eens kunt narekenen hoeveel t basisbedrag is waarvan je korting krijgt
De E-Bike is een rage in de trant van 'wat de buurman heeft wil ik ook'. We moeten gezonder gaan leven, maar wat gebeurd hier.. we worden lui. Wat is er mis met een traditionele fiets? Als je de kracht en de energie niet meer hebt of het is een alternatief voor het woon-werk verkeer met de auto, dan is de E-Bike een uitkomst. Energie steken in het trappen op je pedalen is stukken gezonder! Zeker voor schoolkinderen. Het is ongepast om zelfs pubers zo'n ding aan te smeren. Maar ja, het is handel, nietwaar. Doe maar gewoon mensen, ook in het verkeer.
Gemak dient de mens ,heerlijk een E bike maar niet van Stella natuurlijk h h h ha
Stella komt elke keer met het zelfde verweer, na het herhaaldelijk in fout gaan.en idd dat Stella Witzier zich hier voor beschikbaar stelt.
Er is volgens mij geen enkele reclame te vinden die niet misleidend is. Er wordt altijd een ideaal beeld geschetst wat in de praktijk nooit haalbaar is. Mijn Stella fiets bevalt mij uitstekend en de service ook.! Net na de aanschaf kwam de aanbieding dat je voor een klein bedrag een accu upgrade kon krijgen. Bij navraag bleek dat ik, omdat ik hem net een paar maanden geleden gekocht had, hier ook voor in aanmerking kon komen ( mits ik niet al teveel kilometeres had gereden met de huidige accu ). Ik moest daar wel even voor naar Nunspeet, want telefonisch is er niet een leidinggevende aan de lijn te krijgen, maar dat was dan ook het enige nadeel.
99% van de reclames zijn misleidend dus reclame code commissie gaat er maar wat aan doen!!!!
Dat Anita Witzier zich hievoor beschikbaar stelt .Veel te vaak op televisie vaak in het begin van het reclameblok en aan het eind ook nog eens een keer . Ga meteen zappen erger me vreselijk aan de reclame van stella fietsen.In Engeland geen reclame HEERLIJK KIJK VEEL NAAR DE BBC GOEDE PROGRAMMA'S
Heb juist heel goede ervaring met Stella en waarom wordt deze reclame als mislijdent neergezet omdat ze er bij de vara niets aan verdienen, en nog meer b.v. De consumentenbond!.
Mensen die zich makkelijk in de maling laten nemen, vinden dat van zichzelf meestal niet. Dat is algemeen bekend. Wat er misleidend aan is, wordt duidelijk uitgelegd. Dat u een eenvoudig stukje Nederlands niet begrijpt, is niet het probleem van de Vara of van de consumentenbond. Uw laatste opmerking slaat al helemaal nergens op.
waar maken we ons druk om?? We geloven toch zeker de sprookjes van de overheid, banken en verzekeringen ook niet ?? De één schreeuwt wat harder als de ander, maar de enige resultaten zijn gehoorschade, teleurstelling en een versleten ( geluid-af) toets. En als we met z'n allen bereid zouden zijn een fractie meer voor alles te betalen dan hoeven veel winkels niet te schreeuwen om de broodnodige klanten binnen te halen zodat het failissement nog even uitgesteld kan worden. Wat dat betreft is Nederland één van de goedkoopste landen, zelfs wat betreft diesel en benzine. Dat wat de laatste 2 betreft u dat niet aan de pomp ziet komt omdat hiervan allerlei andere zaken bekostigd worden waar we al of niet om gevraagd hebben!
Ach... reclame is vaak inspelen op de hebberigheid van de consument. Dat men dan ook nog eens uitgaat van totaal-idioten...
Kan die reclame van Stella fietsen inmiddels niet meer aanzien. Zap dan ook gelijk weg of zet het geluid uit. Een overkill van een reclame roept bij mij altijd agressie op. Om die reden zal ik ook nooit een fiets kopen bij die zaak. Kan die Anita Witzier en Hadewich Minnes niet meer zien of horen. Zelfde geldt trouwens voor het Kruidvat met die schreeuwerige reclames. Daar zullen ze mij dus nooit zien.
wat te denken van de uitspraak " Stella fietsen worden hier vakkundig afgemonteerd " nou ik zie dan grote zeecontainers met onderdelen (made in China) en dan word de fiets in elkaar gezet
Kwalitijd vind ik leuk, net als mislijdent. Graag nog meer van die orignele taalfontsen...
Ik denk dat al die misleidende reklame ook een gevolg is van tekortkoming in scholing. Ik vind dat er op school zo-wie-zo meer gewone alledaagse dingen geleerd zou moeten worden. In dit geval bijvoorbeeld dat reklame gezien moet worden als een sprookje en dat je er geen waarde aan moet hechten.
Waarom zouden ouders hun kind dat niet bij kunnen brengen? Er wordt al genoeg afgeschoven op de school. Als je een onbenul bent, zou je geen kinderen moeten nemen.
Leren begint thuis. Net als opvoeden.Dus niet alles doorschuiven naar de scholen!
Juist, sowieso. Wat zie je dat tegenwoordig toch vaak fout gespeld. Krijgen mensen geen Duits meer op school? En dat "unheimisch" is ook zo'n typisch Nederlandse fout. Het betekent niet inheems. Ze bedoelen unheimlich.Verder is omgaan met reclame een taak voor ouders: goed voorbeeld doet goed volgen. Reclame is met een c.
Kinderen NEMEN? Schrijnende uitdrukking voor ongewild kinderlozen! Er valt wat dit betreft niks te nemen. Kinderen krijg je als een geschenk. Over onbenul gesproken!
actie bonnen idem dito als je er naartoe gaat blijkt dat helemaal geen korting te zijn
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!