Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Aan-/uitknop iPhone 4 structureel te vroeg kapot'

15-05-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
iphone4s_03.jpg
In Amerika is een aanklacht ingediend tegen Apple, omdat het bedrijf bewust problemen met de aan/uitknop van de iPhone 4 niet zou hebben verholpen. Debra Hilton, de klager, eist een schadevergoeding van rond 5 miljoen dollar, omdat de schakelaar van het toestel vaak kapot gaat kort nadat de garantie van de telefoon is verlopen. Volgens haar is er sprake  van duizenden gedupeerden.
Duur
Een reparatie is vervolgens vrij duur: gebruikers zijn 149,99 dollar kwijt om hun telefoon te laten herstellen. De klaagster stelt dat Apple al tijdens de productie van het model op de hoogte was van de problemen, maar ze vervolgens niet verhielp. Het probleem ontstaat doordat het kabeltje van de knop broos zou zijn. Apple heeft nog geen reactie gegeven. 
Bron: Nu.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor