Kassa

9292 bezwijkt onder aantal vragen

18-01-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
9292ov logo 930x520
Door de stormproblemen op het spoor hebben zo veel mensen reisinformatie opgevraagd bij 9292, dat de site en de app uit de lucht gingen. De app is inmiddels weer bereikbaar. De site ligt nog plat en dat duurt nog tot 21.00 uur, aldus bestuursvoorzitter Stefan Hulman van moederbedrijf REISinformatiegroep.

Meer dan 9292 gewend is

,,We zijn gewend rond de 3 miljoen bezoekers per dag te krijgen. Soms hebben we een piek naar 4 miljoen of 4,5 miljoen. Nu schoot het door. Ik heb nog geen aantallen, maar op dagbasis zouden we ergens boven de 5 of 6s miljoen zijn uitgekomen. Twee keer zoveel als gebruikelijk dus'', zegt Hulman. ANP
Delen:

Praat mee

Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.

avatar

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!