Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

89-jarige krijgt geen Nederlandse handleiding voor mobieltje

01-06-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
De 89-jarige meneer Klinkenberg uit Soest wilde graag een mobiele telefoon en besloot deze bij Albert Heijn aan te schaffen. Veel plezier heeft hij nog niet gehad van zijn nieuwste aanwinst…
In april 2006 kocht meneer Klinkenberg in zijn plaatselijke Albert Heijn een prepaid Nokia 1600 van AH Mobiel. Helaas trof hij geen Nederlandse handleiding aan in de doos. Natuurlijk ging meneer Klinkenberg terug naar de winkel waar hij de telefoon heeft gekocht. Commentaar van de verkoper was dat de handleiding nu eenmaal niet in het Nederlands verkrijgbaar is. Meneer moest het maar eens navragen bij de klantenservice van AH Mobiel. Die verwezen hem echter weer door naar Nokia.
Inmiddels is het nu bijna twee jaar later en kan meneer Klinkenberg nog steeds niet bellen. Hij zit immers nog steeds zonder een voor hem begrijpelijke handleiding. Kassa ging op onderzoek uit en na een paar klikken vonden we de handleiding keurig in het Nederlands op internet. Wat een kleine moeite blijkt te zijn, bleek voor AH Mobiel en Albert Heijn een zware klus.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor