zoover
Geplaatst door: willy50 op: 06-01-2011 09:49
wist u dat als je bij ZOOVER een klacht indient op de site dat hij dan verwijderd word,alleen de goeie dingen staan er op en een kleine klacht ook maar als je echt een klacht heb over een hotel word ie verwijderd.terwijl wij altijd op zoover kijken als we op vakantie gaan.maar onze klacht van afgelopen kerstvakantie is verwijderd.mexico sandos coracol.
Reactie door koppelpoort op 06-07-2011 23:36
Daar ben ik het niet mee eens. Veel van de recensies op zoover kloppen niet
veel virtuele klanten die niet bij ons in de zaak zijn geweest.
Er staan zelfs berichten van mensen die in oktober 2010 in onze zaak geweest zijn om te eten. Hoe ze dat doen weet ik niet. We waren een half jaar dicht ivm verbouwing.
Er staan berichten over een vleesgerecht dat tegen viel. Kan goed kloppen. We zijn vegetarisch. En ga zo maar door.
De negativiteit op zoover is zorgelijk te noemen. Veel positieve berichten komen regelmatig van familie of vrienden die allemaal tienen geven.
Het verklaart maar weer dat een site als zoover niet betrouwbaar overkomt.
Reactie door basrasker op 16-04-2012 21:21
Klopt Koppelpoort
Ik ben Bas Rasker en heb lak aan hotels zo als u.
mijn vriend en holmaat Stephan Bosman geeft op een video van Misset toe dat hij niks gaat veranderen aan de situatie.
Kijk naar [url=http://youtu.be/k4dpA6i-F60: http://youtu.be/k4dpA6i-F60[/url: en men weet genoeg. enne willy50. zoek eens een andere baan !
Reactie door basrasker op 11-04-2013 22:28
Ach ja.. ik ben Bas Rasker en weet wat oplichten is
http://www.plaatjesdump.nl/upload/6d1bc081aad73834888209a3e1d4d884.jpg
Op dit ogenblik ben ik op de vlucht, laat geen naam meer achter want de gemiddelde horeca kroeg is pissig op mij. Ik laat ook alle meneer Bosman oplossen. Die sukkel lost het wel voor mij op. O ja.. ik rij in een oer lelijke audi.
Reactie door minnimy op 15-07-2013 12:50
Slechte communicatie alles gaat via de website, verkeerd geïnformeerd,, mailtjes die niet worden verzonden, druk op de betaling en de exact dezelfde reis (binnen 24uur) verlaging van €180. Klantenservice geeft geen gehoor aan de klacht en wijzen naar de reisorganisatie (skytours). Klantenservice staat totaal niet open voor een oplossing. Kortom je kan beter rechtstreeks bij de reisorganisatie boeken! Dus nooit Zoover!
Addertjes onder het gras!!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!