Zalando laat klanten wachten op terugbetaling
Geplaatst door: hmz op: 24-01-2013 09:45
Zalando laat klanten wachten op terugbetaling
Google eens op Zalando en klacht, en zie-
mensen wachten op een terugbetaling van Zalando.
Stel je hebt iets besteld, je geretourneert dit, maar het artikel al wel betaald (dit moet bij veel items, kan niet anders)
Zalando moet het bedrag dan terugstorten,
in mijn geval zou dit vorige week gebeuren (en zou volgende de telefoniste 1 a 2 dagen duren)
Toen het er deze week nog niet was heb ik gebeld en sprak men opeens van een grote storing (die al een maand aanhoudt..) het is volstrekt vaag wanneer ik het geld (best een groot bedrag) dan wel terug kan verwachten.
Ook na het indienen van een klacht kreeg ik een mail waarin ook niet eens vermeld stond wanneer het dan wel wordt gestort..
Op internet zie je verhalen van mensen die al weken wachten op hun geld...
(weet niet zeker op dit de goede rubriek is, maar:)
Kan hier iets mee gedaan worden ?
Reactie door lilrockstar op 30-01-2013 10:42
Deze vraag heb ik ook..
Ik wacht nu al 3 en halve week op mijn geld en heb het nog niet ontvangen.. heb verschillende malen al gebeld en steeds hoor ik maar over die storing, terwijl juist op een klachten site staat dat al gedupeerde geholpen zijn..
In mijn geval dus nog niet...
Reactie door tjitsv op 31-01-2013 18:56
Ik wacht ondertuusen ruim 3 1/2 week op bijna 460 euro. Telefonisch word je niets wijzer en via de mail reageren ze niet eens meer. Ik heb al een klacht gedeponeerd bij thuiswinkel waarborg..misschien dat dat helpt. En maar hopen dat het geld snel terug is...voor mij geen Zalando meer!
Reactie door ikbenik op 13-02-2013 07:37
De verkopende partij dient binnen 30 dagen het geld te retourneren.
Reactie door dve123 op 14-02-2013 13:33
Ook ik wacht al een paar weken op mijn geld. Ik heb een bevestiging ontvangen dat het artikel in goede staat door Zalando was ontvangen en dat ik het geld teruggestort zou krijgen. Omdat dit niet het geval was, heb ik een mail gestuurd en ontving het bericht dat het bedrag op 31 januari jl. was gestort op mijn rekening. Omdat ik het nu nog niet heb, hebben we gebeld en ja hoor: technische storing in het boekhoudkundig systeem (maar u heeft het geld toch gestort? hoezo dan technische storing). Ze zijn afhankelijk van Duitsland, kreeg ik te horen.
Hoe moet dit aangepakt worden? Ik heb ook via de site van Zalando Duitsland een klacht in de mailbox achtergelaten, maar ik krijg nu geen berichten meer van ze terug.
Gaat het wel goed met Zalando?
Reactie door vheertum op 27-03-2013 19:12
Ook ik wacht al een hele tijd op terugbetaling. Zending retour ontvangen door Zalando op 9 februari Het is nu 27 maart, nog steeds niets teruggestort.......
Reactie door henic op 08-01-2014 15:01
Zelf op 28 nov 2013 schoenen retour gestuurd naar zalando waalwijk, hadden naar outfitter (partner zalando)gestuurd moeten worden.Pakketje staat retouradres waalwijk, bij zalando waalwijk geweigerd en nu dus eigenlijk verdwenen. Verschillende keren klantenservice gebeld (6), gemaild (3),alles aangeleverd retourformulier/trackcode post nl. Wordt aan het lijntje gehouden als je klantensevirce belt. Zalando als afzender met antwoordnummer blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor het pakketje. Niet echt tevreden over de afhandeling, overweeg om verdere stappen te ondernemen tegen zalando,maar weet zo niet wat mogelijk is
Reactie door monikoes op 02-04-2014 11:57
Half februari kleding besteld en op 20 februari 2014 teruggestuurd.(twv ongeveer €300,00)
Inmiddels al 2 x een mail gestuurd maar op beide nog geen reactie gehad.
Het is nu 2 april en dus al ruim 5 weken later.
Geen geld teruggehad en nog steeds geen reactie op mijn mail.
wel de automatische bevestiging dat mijn mail is ontvangen.
baal hier echt van en in de toekomst zie ik me niet snel meer bij zalando bestellen
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!