Youfone: slechte service!
Geplaatst door: babette020 op: 04-04-2012 21:26
Let op: Youfone levert een slechte service!!!
Sinds 20 februari probeer ik aan Youfone uit te leggen dat ik een compensatie wil voor het niet werkende internet op mijn BlackBerry. Dit is wel in rekening gebracht.
Ondertussen heb ik 40 (!) e-mails gestuurd aan Youfone. Wanneer ik het info@youfone.nl mailadres gebruikte kwam hier nooit een reactie op. Wel zien ze bij het
Reactie door jeannie123 op 02-05-2012 19:17
Ja ik begrijp er niks van. Ik krijg ook geen contact meer met Youfone.
Bij de laatste rekening zijn ze 'vergeten' de korting te berekenen. Baal er goed van.
Gewoon HELEMAAL NIET te bereiken....
Reactie door nessie916 op 07-06-2012 17:17
Ik ken het verhaal helemaal. Ben heel Youfone spuugzat.
Het begon al toen ik de sim only afsloot, toen werd er 2 keer administratie kosten afgeschreven, na veel gedoe werd deze weer terug gestort. Vervolgens kom ik er achter dat ik niet kan bellen/smsen of gebeld of gesms't worden in het buitenland door een blokkade.
Contact opnemen via de mail kan alleen via een contactformulier (no reply) of de klantenservice (gewoon een callcenter).
Na verscheidene keren contact gehad te hebben met Youfone, kunnen ze me niet eens in het systeem vinden (verklaar ook waarom ik nog nooit heb kunnen inloggen op My Youfone. Ze beloven me terug te bellen zodra ik weer normaal in het systeem sta. Nu ben ik inmiddels 5/6 mails verder en heb ik al verscheidene keren contact gehad met de klantenservice, telkens moet ik mijn verhaal opnieuw doen. Er worden nergens aantekeningen gemaakt van mijn vorige mails/belletjes. Mails worden overigens gewoon genegeerd.
Youfone heeft me al 4 keer beloofd terug te bellen maar ik heb nog steeds niks gehoord. Ik ga volgende maand naar het buitenland en dan wil ik gewoon bereikbaar kunnen zijn.
Ik raad jullie allemaal af met dit bedrijf in zee te gaan. Belachelijke service.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!