Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

youfone nooit aan beginnen!!!

Geplaatst door: wiarvoort op: 04-06-2012 13:15
Youfone kost je 3 jaar van je leven, er is niets wat er goed gaat. Bij klachten is het enige wat men doet, is zeggen dat er iets gedaan wordt, Onterechte facturen worden gecrediteerd zegt men, wat men dus niet doet, ook geeft men niet toe dat rekeningen niet correct zijn. Van hun nieuwe site klopt echt helemaal niets van, gegevens van één van de 2 abonnementen staan maar vermeld, lopende kosten zijn al maanden niet meer te zien, van de klantenservice wordt je al helemaal niets wijzer, men wordt ook steeds onvriendelijker. En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik wens iedereen altijd het beste toe, en wil dit bedrijf niet helemaal de grond in boren, maar als men ook verder niet bereid is om er nog iets van te maken en wil proberen jouw problemen op te lossen, dan is het de enige optie. Mogelijk is het nu maar beter, dat youfone er helemaal mee gaat stoppen, want zo kan het niet langer.
Reactie door madhoax op 11-07-2012 14:05
Ik ben al zover dat ik een procedure heb opgestart bij de geschillencommissie. Deze deelde mij mede dat Youfone niet is aangesloten bij de commissie. De enige mogelijkheid is een gang naar de kantonrechter. Tevens kunt u uw klacht aanmelden bij Consuwijzer, bij genoeg meldingen gaan deze een onderzoek i.s.m. de OPTA instellen. https://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254 Overigens kan ik u helpen bij het opstellen en uitbrengen van een dagvaarding, mocht u bereid zijn tot een gang naar de kantonrechter. De kosten hiervoor bedragen ongeveer 150 euro voor griffierechten en kosten voor het uitbrengen van de dagvaarding. Wanneer u de zaak wint betaalt Youfone deze kosten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!