Youfone
Geplaatst door: lalalalydia op: 16-11-2011 21:55
Twee maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij youfone. In de winkel begon de pech al; ik had een Blackberry simkaart meegekregen ipv een gewone. Na een hoop gedoe en gebel kwam ik erachter en heb ik mijn simkaart omgeruild. Een maand later kwam mijn eerste factuur binnen, niks mis mee. Toen ik een paar weken later op mijn bankaccount ging kijken zag ik dat er naast mijn abonnementskosten een vreemd bedrag was afgeschreven van ongeveer 30 euro. Het bedrag was nergens op terug te vinden dus besloot ik te bellen. Ik ben maarliefst 3x doorverwezen naar een ander nummer (10ct per minuut tot zelfs 50ct per minuut) en NIEMAND was bereid mij te helpen. Na het weekend probeerde ik het nog een keer, ben ik wel netjes geholpen. Alles zou worden nagekeken, want het leek erop alsof er nog kosten voor mijn verkeerde simkaart (in eerste instantie meegekregen in de winkel) werden gerekend. Ik zou binnen een paar dagen een mail daarover ontvangen. Na een dag al had ik een mail terug (no replay). Ik stond maar 1x in het bestand en er was nergens iets te vinden over die 30 euro, zeiden ze. Ze wilden eerst een afschrift zien.
Ik vind het belachelijk dat ze zoiets niet kunnen vinden, dat ik zo slecht wordt geholpen, dat ik niet kan antwoorden op de mail omdat het een 'no replay' adres is. Ze zijn nog niet van me af (ik helaas ook niet van hun) maar ik wilde het hier graag vast even kwijt. Bedankt
PS: forums die ik via google las beloven ook niet veel goeds over deze aanbieder.
Reactie door redacteur op 18-11-2011 16:10
Dit topic is geen tip.
Heeft u een vraag? Stel deze bij Vraag & Beantwoord. Een debat beginnen over een consumentenkwestie kan in het onderdeel Discussies.
De redactie
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!