Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone helpdesk

Geplaatst door: yntema op: 15-01-2011 12:57
Natuurlijk weer de Vodafone helpdesk... Het gaat nu om het afzeggen van een abonnement. Telefonisch contact, leuk keuze menu, daarna wachten en ja, eindelijk iemand aan de telefoon. Ik leg uit wat ik wil (opzeggen Film 1) en meneer noteert mijn gegevens en komt er na 1,5 minuut achter dat ik in het verkeerde menu zit. Hij is namelijk van verhuizingen. Zeg dat dan aan het begin van het gesprek! Maar goed, ik houd m'n fatsoen en vraag of hij me wil doorschakelen naar de goede afdeling. Nee meneer, u moet opnieuw 0900-1884 bellen en dan de goede afdeling selecteren. Hoezo er moet verdiend worden?!
Reactie door marcor81 op 15-01-2011 19:44
Goedeavond, Jammer dat de titel niet klopt met de inhoud. U geeft Vodafone de schuld, van uw problemen met Ziggo?? Marco
Reactie door birdies op 16-01-2011 13:28
Quote: marcor81 schreef op zaterdag 15 jan 2011, 19:44: Goedeavond, Jammer dat de titel niet klopt met de inhoud. U geeft Vodafone de schuld, van uw problemen met Ziggo?? Marcoeinde Quote Bovendien is dit de rubriek tips, ik zie hier geen enkele tip, alleen een - onterechte - klacht.
Reactie door redacteur op 19-01-2011 16:23
Deze bijdrage is geen tip, daarom wordt het topic gesloten. De redactie

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!