UPC uitval internet
Geplaatst door: 2bad4u op: 11-07-2011 21:37
Goedendag,
Sinds een maand of 1½ heb ik problemen met mijn UPC internet, het mag duidelijk zijn voor iedereen die op het UPC forum uitkomt dat ik niet de enigste ben met dit probleem. voornamelijk mensen uit de regio Hilversum klagen over uitval van de verbinding om de 5 minuten, wat aan kan houden van 5 tot meer seconden. Zodra ik UPC heb gebeld moest ik de modem herstarten en was alles weer zoals het zou moeten volgens de helpdesk, maar niks was minder waar. het probleem is dus nog steeds niet verholpen, en er zijn mensen die al verder in het probleem zijn gedoken en het "nieuws" bijhouden op het UPC forum. ik quote "hallo, gisteren monteur geweest die een rijgdoos heeft vervangen en daarmee het probleem opgelost had, dacht hij. hij heeft ook een lijnmeting geregeld voor volgende week. 2 uur later exact dezelfde problemen die ik had en tot nu toe nog heb. dus ik sta weer op nul. dank upc" zo zijn er meer mensen die al monteurs hebben thuis gehad en dat er nog steeds niks veranderd is in de tussentijd, en van UPC zelf hoor je ook niks erover.
voor meer verhalen: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=36
hopelijk kunnen jullie iets meer uit UPC krijgen als wij (lees: forum bezoekers zonder antwoord) aangezien jullie meer van dit soort problemen onder de loep hebben genomen.
Reactie door kassa26 op 13-07-2011 15:10
UPC is een bedrijf die de diensten niet goed kan aanbieden.
Ik heb 39 monteurs, 7 mediaboxen vernieuwd, 3 modem verniewd en ik wordt tegen woordig al door specialcare geholpen. en nog geen oplossing.
Het probleem is uitval internet telefonie en digitale tv met veel blokkjes en steeds ondemand die zonder actie van mij naar voren komt.
Ik heb nog steeds UPC omdat ik elke maand netjes mijn maand bedrag vergoed krijgt zolang de problemen niet zijn opgelost dus ik mag eigelijk niet klagen.
Ik kan alleen maar zeggen bel UPC op (ik heb het via een 0900 alternatief gedaan gevonden op www.0900Alternatieven.nl) en meld dat je beraad om juridische stappen te nemen inverband dat de dienten die UPC moet leveren niet geleverd wordt of gedeelte geleverd wordt. Ook vermelden dat je in overleg met je advocaat alle betalingen opschort tot de problemen zijn opgelost.
Bij mij heb het geholpen niet de problemen maar ik hoef niets meer te betalen wat niet goed werjkt. Of het bij andere ook werkt weet ik niet maar wie niet waagt die niet wint.
Groet
Kassa26
Reactie door birdies op 13-07-2011 22:39
En waar blijft nu de tip?
Reactie door michel42 op 30-11-2011 23:21
Hallo,
Ook ik wordt onderhand doodziek van UPC!
Al vanaf mei regelmatig problemen met internetverbinding. Monteurs op de deur gehad, modems vervangen etc. Niks geholpen.
Vervolgens hoor je niets meer van UPC. Maar op de vraag of je kunt opzeggen, omdat je niet geleverd krijgt waarvoor je betaald, krijg je een negatief antwoord.
Ik denk dat ik ook maar eens ga dreigen met juridische stappen!!!
Reactie door kassa26 op 01-12-2011 08:08
Quote: michel42 schreef op woensdag 30 nov 2011, 23:21: Hallo,
Ook ik wordt onderhand doodziek van UPC!
Al vanaf mei regelmatig problemen met internetverbinding. Monteurs op de deur gehad, modems vervangen etc. Niks geholpen.
Vervolgens hoor je niets meer van UPC. Maar op de vraag of je kunt opzeggen, omdat je niet geleverd krijgt waarvoor je betaald, krijg je een negatief antwoord.
Ik denk dat ik ook maar eens ga dreigen met juridische stappen!!!einde Quote
Je moet niet dreigen je moet het gewoon doen. Wanneer jij een contract heb getekend met UPC en je ontvangt de diensten niet of niet volledig zoals in het contract overeen gekomen dan kan je de betaling opschorsen en pas weer betalen op het moment dat de diensten volledig worden aangeboden.
Wel is het handig als je hiervoor wel eerst even contact legt met een advocaat of het juridisch burea
Reactie door michel42 op 01-12-2011 22:06
Ik ga morgen eerst alle betalingen stopzetten.
En dat is geen dreigement.
Wat een organisatie zeg!!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!