Kassa

Tringg klanten service

Geplaatst door: jorn schram op: 05-08-2010 11:58
weer een mail van een Tringg klant (dat zijn meestal boze klanten) ik kwam er achter na dat ik voor de 2de keer meer dan een half uur in het wacht had gehangen bij de klanten service dat je nu 35 cent per minuut moet betalen voor het tringg klanten service nummer. de eerste keer ben ik er na +/- een half uur uit gegooid. en de tweede keer kreeg ik wel iemand aan de lijn en zij vertelde mij wat de kosten van mijn bezoek. ik wou hun spreken omdat ik een paar dagen daar voor bijna 24uur niet heb kunnen bellen. en dat mijn vraag via hun site ook niet was beantwoord. ik was dus al aangebrand voor dat ik de beste mevrouw aan de lijn had. toen ze het mij vertelde kon je op mij een eitje bakken. ik zal de naam van de mevrouw niet noemen maar ook zij heeft belooft hier werk van te maken omdat zij het ook raar vond. nooit meer iets van gehoord. volgens mij moet je van tevoren aangeven dat het service nummer geld kost dat doen al die eikels KPN, UPC enz wat Tringg hier doet mag volgens mij gewoon niet.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!