Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort Mobiel Bellen zeer slechte service

Geplaatst door: tbootsman op: 16-03-2010 22:23
Geachte heer/mevrouw, Ik wil u graag wijzen op de zeer slechte service van Telfort Mobiel bellen. Ik heb een lange reeds klachten, maar wegens gebrek aan ruimte zal ik ze hier beknopt opsommen: - Problemen (vanuit hun) met afschrijven van maandelijks bedrag. Gevolg: niet kunnen bellen voor een paar dagen. - Problemen van Telfort worden constant bij mij gelegd. Ook na dat ik heb aangetoond dat de fout bij hun ligt. - Klachten worden niet behandeld. - Facturen worden wel verstuurd, maar overige post wordt niet bezorgd. Na klagen hierover, nog steeds niet. - Klantenservice is behoorlijk asociaal (in sommige gevallen. En in alle gevallen, er wordt niet meegedacht aan oplossingen. - Aangetekende brieven, vanuit jurist, worden tevens niet behandeld/beantwoord. Verder zijn er nog tal van kleine klachten, maar daar zal ik verder niet over uitwijken. Vreeemd, maar waar is, ik heb mijn internetaansluiting ook via Telfort en hier heb ik geen enkel probleem mee! Mogelijk is dat ik een uitzondering op de regel ben, wat betreft bovenstaande klachten, maar in mijn omgeving heb ik ook van meerdere mensen vernomen dat er nogal het e.e.a schort aan Telfort Mobiel. Ik dank u voor het lezen/behandelen van mijn tip en hoop dat door jullie inzet er wél reactie los komt van Telfort. Met vriendelijke groet, Thijs Bootsman
Reactie door c.kramer67 op 17-03-2010 13:48
Beste Thijs, Allereerst dien je het volgende te weten: 1- Het gaat bij bijna alle telecomproviders niet om de klant maar om het geld. 2- Het personeelsbestand is voor een groot deel opgebouwd uit "nieuwe Nederlanders" die hebben nog steeds de mentaliteit van het moederland en die mentaliteit (wiens brood met eet diens taal men spreekt) wordt nog versterkt door de leidinggevenden bij het telecombedrijf. 3- Let maar eens op wat er gebeurt wanneer je de automatische incasso blokkeert, dan worden ze ineens wakker! GELD-GELD-GELD!! 4- Aangetekende brieven, zelfs met bewijs van ontvangst, brengen geen uitkomst. Er wordt geen antwoord gegeven of zelfs glashard beweerd dat er nooit iets is ontvangen. 5- Van Rechtsbijstandbureaus trekken ze zich niets aan. 6- De administratie is vaak zo gecompliceerd en zo een puinhoop dat ik al eens aan een provider heb voorgesteld daar maar een open haard voor te kopen. 7- Gewoon zo snel mogelijk opzeggen met nummerbehoud en, dat is misschien het minst kwade, eenzelfde abonnement bij KPN Telecom afsluiten. Succes gewenst, C. Kramer

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!