Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile misleidend in verandering abonnement

Geplaatst door: efaustinoni op: 22-06-2012 13:35
T-mobile heeft mijn oude SIM only abonnement verandeerd omdat het oude hield op te bestaan. Nu betaal ik meer voor een T-mobile 110 SIM only abonnement. Verlies mijn ongebruikt belminuten elke maand en bij de afrekening van de gebruikte belminute rond t-mobile alles af op de minuten, dus als jij 1:05 minuten belt betaalt u voor 2 minuten. Vorige maand beelde ik 70 minuten, dus dacht ik heb ik een saldo van 40 belminuten over. Nee hoor, door de afronding moest ik zelffs bij betalen voor 10 minuten bellen buiten de bundel. Simpel weg belachelijke praktijken !
Reactie door chris74 op 23-07-2012 22:28
En wat is de tip

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!