sd kaart recovery
Geplaatst door: rodemika op: 26-05-2014 22:09
Onlangs gaf mijn sd kaart aan dat het onleesbaar was, waardoor er meer dan 300 foto's verloren zouden gaan!!
Ik heb allerlei programma's gedownload zonder resultaat.
De sd kaart recovery in nederland kost 600 euro of meer en ze vragen ook al geld voor het onderzoek. Verder zoekend kwam ik uit bij het Duitse bedrijf recoverfab.
Met het principe no cure no pay durfde ik dit wel aan,
binnen 1 dag na ontvangst sd kaart, een mail dat de foto's allemaal gered zijn!! En dat voor maar 150 euro.
super service met super resultaat!
Echt een aanrader!!! Recoverfab :)
Reactie door aurora1 op 26-05-2014 22:34
Blijft een dure grap.
Reactie door 1953 op 27-05-2014 01:42
De vis werd duur betaald!
Reactie door pieterwolters op 28-05-2014 13:48
Quote: aurora1 schreef op maandag 26 mei 2014, 22:34: Blijft een dure grap. einde Quote
Als het makelijk zou zijn had TS niet naar een gespecialiseerd bedrijf in Duitsland hoeven gaan: dan had je dat bij wijze van spreken op iedere straathoek kunnen doen. Bij dit soort problemen is veel handwerk nodig, het is niet simpelweg kaartje in computer, programmaatje draaien, klaar.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!