rood staan opzeggen bij de ING is moeilijker dan je denkt
Geplaatst door: littlewing op: 14-04-2010 10:57
Rood staan bij de ING is makkelijk aan te vragen, niet makkelijk op te zeggen.
Het opzeggen van mijn limiet heb ik een maand geleden van Mijning.nl gedaan. Formuliertje invullen en verzenden. Handig. Ik werd nog bedankt voor het verzenden en invullen van het formulier!
Echter is de wijziging tot op heden niet verwerkt. Een telefoontje leerde me dat ik 'een product had uit mijn studententijd' en dat dit op een andere manier opgezegd dient te worden. Namelijk schriftelijk via een formulier dat in de studentensectie op te halen is. De reden dat het limiet alleen schriftelijk op te zeggen is: het wordt BKR geregistreerd.
Het niet informeren hierover in mijn huidige product vind ik zeer slecht! Zo behandelt ING zijn trouwe klanten dus!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!