Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

restjes

Geplaatst door: singlion op: 26-05-2010 22:52
Ik kook altijd meer als ik op eet. Ik bewaar de boterdoosjes. Uitstekend voor in de vriezer. Goede maat voor een volgende maaltijd. Als mijn vriend komt eten, krijgt hij altijd een extra maaltje mee. Of ik grijp zelf niet mis als ik een dagje weg ben geweest. De restjes gebruik ik als vulling voor soep of in pastagerechten. Paprika's die ik in gedeeltes gebruik, vries ik rauw in, kan je daarna makkelijk in stukjes snijden. Het gebeurt maar zelden dat er bij mij iets in de vuilnis beland, ik heb een composthoop die daar ook mee gediend is. Over de datum ken ik ook niet, behalve als er schimmel om staat. Brood bewaar ik in de koelkast en piep ik in de koekenpan op, heel lekker hoor.
Reactie door ladys op 07-06-2010 16:46
Nu van die boterdoosjes vind ik een hele goeie,bij mij gaat ook zelde wat in de vuilnisbak,maar brood doe ik altijd in de vriezer,en savonds haal ik er altijd uit wat ik de volgende dag nodig heb.Met paprika doe ik het zelfde alleen snij ik het wel in kleine stukjes voor dat ik het invries makkelijk voor in een gerecht.

Kassa

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor