Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Restaurant beoordelingssite Iens is partijdig

Geplaatst door: boppe1943 op: 03-06-2014 12:16
Tijdens een diner in een restaurant kreeg ik een scherp obstakel in mijn keel, dat er ondanks veel hoesten, schrapen, brood eten, water drinken, vinger in de keel niet uitging. Wegens toenemende benauwdheid heeft een tafelgenote de rekening gevraagd en betaald, zodat thuis de huisartsenpost geraadpleegd kon worden. Door het opvolgen van het advies van een dienstdoende arts kwam het obstakel los. Het was een groot laurierblad dat 2x gebroken was, waardoor het 6 scherpe hoekjes had, incl. het steeltje. Hoewel we nog bezig waren met de maaltijd en ook de fles wijn nog niet leeg was, kregen we geen cent korting, noch een tegoedbon. En omdat ik dit jaar nog geen zorgkosten had gemaakt moest ik de kosten van de huisartsenpost zelf betalen. Ik heb een beoordeling gestuurd naar restaurant beoordelingssite Iens, maar die wilde het niet plaatsen, omdat het schadelijk zou kunnen zijn voor het betreffende restaurant en Iens ook niet vervolgd wilde worden voor smaad. Mijn negatieve beoordeling is wel geplaatst door Tripadvisor en Eet.nu. Dus als men objectieve beoordelingen wil lezen over een bepaald restaurant raadpleeg dan liever Tripadvisor of Eet.nu en sla de bovenaan geplaatste site van Iens over.
Reactie door tijger1 op 03-06-2014 12:49
Vervelende ervaring, maar gelukkig vallen de kosten van de huisartsenpost niet onder het eigen risico.
Reactie door 1953 op 04-06-2014 02:27
Civiele procedure - à la America kaart - beginnen tegen het restaurant.
Reactie door boppe1943 op 04-06-2014 17:23
@tijger1, u heeft gelijk. Ik heb de rekening doorgestuurd naar mijn zorgverzekeraar. @1953, gouden tip. Ik kan wel een paar miljoentjes gebruiken!....

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!