Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

respectloos Vodaphone verdient geen klanten

Geplaatst door: justice4all op: 23-07-2014 18:39
Ondanks de dag van nationale rouw en terwijl de rouwauto´s op weg zijn naar Hilversum vindt Vodaphone het nodig om te leuren aan de deur met hun glasvezelabonnementen. Totaal respectloos! Mijn tip: wordt geen klant bij Vodaphone
Reactie door tijger1 op 23-07-2014 19:56
Hebt u vandaag gewerkt?
Reactie door justice4all op 23-07-2014 20:43
Ja. Maar uit respect hebben wij vandaag geen marketing e.d. gedaan. Verder gaat het mij hier ook om het moment: net nadat de kisten waren ingeladen in de rouwauto´s. Marketing (en dan met name mensen aan de deur lastig vallen) kun je echt wel 1 dag stopzetten. In ieder geval 1 middag.
Reactie door tijger1 op 23-07-2014 20:49
Wat hypocriet. Waarom bent u niet thuisgebleven? Bij de een is marketing zijn werk en bij de ander bellen of zo. Het hele land plat? En wat nu respect. Iedere dag komen er duizenden mensen om door bommen of granaten, ongelukken, honger of oorlogen. Waar is het "respect" voor die slachtoffers?
Reactie door 1953 op 23-07-2014 21:41
Zou sowieso geen cliënteel van Vodafone mijn gedacht, ongeacht de dag. Was de hele dag, net als velen andere landgenoten, bij onze oosterburen. Toen ik net inlogde verscheen een 'uitnodiging om het rouwregister te tekenen', niet gedaan, voor wie teken je eigenlijk en waar gaan die condoleances naartoe? Weer een (stereo)typisch een nationale hysterie!
Reactie door tenormin op 26-07-2014 19:05
Quote: 1953 schreef op woensdag 23 jul 2014, 21:41: : Weer een (stereo)typisch een nationale hysterie!einde Quote Waarom u het woord "weer" gebruikt is me een compleet raadsel. Om in uw jargon te blijven: de laatste "nationale historie" dateert uit 1962. Want deze dag heet Nationale Rouwdag; komt dus zelden voor.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!