Reis niet op OV maar op kaart
Geplaatst door: personal op: 13-12-2012 11:28
Beste Lezer,
Naar aanleiding van een reis met de trein, wil ik jullie de volgende tip meegeven.
Als je van bijvoorbeeld Utrecht naar Emmen rijdt betaal je normaal 20,50 euro. maar omdat nu op de lijn Zwolle naar Emmen arriva is komen te zitten. betaal je nu 13,80 euro van Utrecht naar Zwolle, want je moet je in Zwolle uittjekken en opnieuw intjekken bij arriva, om van Zwolle naar Emmen te reizen en dat kost 12,10 euro dat is samen 25,90 euro. terwijl dit een week geleden nog gewoon 20,50 was een verhoging van 5,40 en met een kortingskaart ook al snel 3 euro meer. ik vindt het te schandalig voor woorden. ook volgens een conducteur van arriva waren de ns kaartjes niet geldig in de arriva trein. dus als je een kaartje koopt uit een automaat van de ns naar Emmen is hij voor het deel Zwolle Emmen niet geldig. Maar als ik bel met ov geven ze aan dat Arriva de kaartjes uit de automaat moet accepteren. Dus koop vooral kaartjes! en laat u niet het geld uit de zak kloppen omdat ze iets bedenken, om meer aan u te kunne verdienen met in- en uit-tjekken.
Met vriendelijke groet,
Personal
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!