Pilletje tegen hooikoorts en/of astma
Geplaatst door: maggiemae op: 03-08-2011 18:07
Laten de wetenschappers van het Erasmus MC maar stoppen met zoeken want een pil tegen hooikoorts en astma bestaat al lang in Amerika en ook hier.
Die heet:SINGULAIR (10 mg.) !!!
Ik weet dit uit eigen ondervinding.
Vraag gewoon maar aan je huisarts, 1x per 24 uur innemen en je hebt nergens geen last meer van.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!