OVchipkaart
Geplaatst door: sylvia kieft op: 29-04-2011 00:03
Na 1 week OV Chip reizen heb ik berekend dat ik over 15 jaar, wanneer ik met pensioen ga, ruim 1700 euro teveel heb betaald .......... Dat is genoeg voor een aardig reisje ....
Reactie door birdies op 29-04-2011 10:05
En wat is nu de tip?
Reactie door stacey op 29-04-2011 16:45
Quote: birdies schreef op vrijdag 29 apr 2011, 10:05: En wat is nu de tip? einde Quote
15 jaar Niet met het OV reizen en dan leuk reisje boeken voor 1700 euro ;-)
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!