Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NOOIT DOEN! Euroflorist.nl

Geplaatst door: wbpepe op: 13-03-2014 21:15
Bloemen besteld voor €30 totaal. LUXE boeket werd bijééngeraapt bosje met 12 rozen. Omschijving website totaal anders dan geleverde boeket. Op klachten wordt niet gereageerd. Op facebook en via trustpilot een kort berichtje dat ze contact gaan opnemen maar nooit doen!! Smoezen en vervolgens beloftes niet nakomen en geen contact. Bestel er maar NOOIT!
Reactie door 1953 op 13-03-2014 21:29
U bent waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een rotte appel in de mand.
Reactie door wbpepe op 13-03-2014 21:32
Quote: 1953 schreef op donderdag 13 mrt 2014, 21:29: U bent waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een rotte appel in de mand.einde Quote Nee hoor, er zijn als je online gaat zoeken op recenties meer van deze ervaringen met EuroFlorist! En áls het dan mis gaat kan het bedrijf dit rechtzetten. Ze hebben vanaf 28 februari meerdere reacties van mij gekregen en daar alleen sumier op gereageerd dat ze z.s.m. zouden reageren, wat nooit meer gebeurd is!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!