Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nederlandse energiemaatschappij

Geplaatst door: gauke1963 op: 29-12-2009 12:35
De Nederlandse Energiemaatschappij stuurt brieven rond waarin mensen aangemeld zijn. Als je niet snel reageert dan hang je, omdat mensen niet bij hun ingeschreven staan. Op mijn adres stond echter een heel verkeerde voor- en achternaam. het product stond ook al ingevuld. Als je ze belt om de aanmelding te annuleren, dan geven ze antwoorden als we kunnen telefonisch niet bevestigen dat u annuleert. We kunnen niet eens een brief sturen. Dit moet via klantenservice. Ga je naar klantenservice, dan zit je een half uur in de wacht. Kom je eindelijk tot een gesprek, dan wordt je afgekapt. Ten slotte, ik kreeg een brief terug met weer de foute voor- en achternaam waain ik genannuleerd heb. wat schetst echter weer mijn verbazing, dat ze weer een annmeldkaart erbij hebben aangehecht. Mijn idee is dat ik van hun af wil. Hoe krijgen ze het dan in hun bolle kop om dan weer een antwoordkaart aan te hechten, waarin mensen zich kunnen aanmelden. Doe hier alstublieft wat aan, want mensen gaan de kaart invullen en ze hangen alsnog.
Reactie door ritavaneijk op 08-01-2010 16:32
Wat is er makkelijker dan post voorzien van een foutieve voor- en achternaam retour te zenden met de vermelding: "adres onbekend"?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!