Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Morgen gratis winkelen bij H&M

Geplaatst door: aip op: 13-11-2010 09:21
http://qads1.nl/gratiswinkelenenqueteVrouw/enquete/pagina1/ Krijg je een mail: Morgen gratis winkelen bij de H&M. Blijkt dat een kadobon van 25 euro te zijn, behalve wanneer je invult dat je in de categorie zit die het minst besteed.... Dan kan je niet verder gaan met de enquete. Vul je in dat je veel te besteden hebt kan je gewoon doorgaan...
Reactie door nbw op 14-11-2010 02:16
Waar maak je je eigenlijk druk om? Een commerciele enquete waar je pas wat "gratis" kunt krijgen als je het spel mee speelt door zoveel als mogelijk persoonlijke gegevens te verzamelen voor H&M. En wees gerust ze filteren de fouten er wel uit. Weet je wat nog erger te verteren is dat een wezenlijk percentage van de aangeboden kleding in de vuilverwerking belandt. H&M is slim genoeg niet verkochte kleding ook na in opruiming terug te nemen en weg te werken. Stomme bedrijven dumpen het gewoon.En Afvalverwerkers halen dit op en zien soms kleding nog in de verpakking zomaar verdwijnen in de oven. En wat zou jij doen als je neef gratis kwaliteitskleding kan leveren die na 1 wasbeurt niet meer stinkt? Zo is het systeem nu eenmaal. En heb je geen neef en ben je een brave consument heb je pech.
Reactie door nbw op 16-11-2010 01:56
Zag vandaag in Radar hoe mensen Q10 blijkbaar kopen middels gratis busreisje en 500 nog wat euro konden ophalen. Snap heel goed dat de duimen omlaag gaan omdat niemand het wil geloven. Festinger heeft dit ooit passend beschreven in zijn cognitieve dissonantie theorie. Wat zoiets inhoud dat je je eigen gedrag of aankoop altijd goed praat voor jezelf ook al ligt dezelfde aankoop bij een ander voor de helft van de prijs. En ik ben geen betweter ik trap net zo goed in deze vallen. Heb waarschijnlijk ook H@M kelding aan of in de kast op voorraad liggen gewassen en gestreken. Ik wil enkel mensen laten weten dat gratis niet kan en als je iets gratis krijgt zit er altijd een bedoeling achter namelijk meer verkopen is het uiteindelijke doel. En ook dat heb ik zelf niet uitgevonden. Echter het werkt wel.Consumenten zijn zo makkelijk te verleiden.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!