meterstanden NUON
Geplaatst door: valerius-2 op: 11-01-2014 23:02
Vandaag een email ontvangen of ik deze wil doorgeven keuze via de telf of via internet. Ik heb internet gekozen. Maar ik vond het niet zo duidelijk er werden standen gevraagd, voor digitale meters. Maar om dat er maar 2 bij mij worden gebruikt en ik die in vulde werd er niets mee gedaan. Na veel proberen blijkt dat de meter 3 en welke dus op nul staan gevuld moeten worden met de 6 nullen die er in die meetvak staan.. Dus toen werd het wel aangenomen na vele probeersels.
Reactie door tijger1 op 12-01-2014 10:05
Hebt u acht huizen Valerius? ;-)
Reactie door tot15karakters op 12-01-2014 13:26
Ja, Digitaal maar op de papieren kaart stonden er maar 2 dus kon ik toen in 2006 de terug geleverde zonnepanelen geleverde niet invullen.....
Gewoon 1x een o is voldoende....
Reactie door valerius-2 op 12-01-2014 15:11
Quote: tot15karakters schreef op zondag 12 jan 2014, 13:26: Ja, Digitaal maar op de papieren kaart stonden er maar 2 dus kon ik toen in 2006 de terug geleverde zonnepanelen geleverde niet invullen.....
Gewoon 1x een o is voldoende....
einde Quote
Dat dacht iik ook maar kon hem dus niet verzenden wasook een waarschuwing voor.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!