mega prijsverhoging cition
Geplaatst door: natashaaaa op: 14-01-2015 13:31
Betaalde in 2014 120 euro voor half parkeren in amsterdam . Brief cition 17 dec en bedrag word 132,50 . Brief cition 09 jan 2015 en bedrag word 150 euro en geen 132,50. Dus een prijsverhoging van 25 % !!! . Maar cition zegt in de brief dat het niet aan hun ligt maar dat de gemeente dat wilt om de vergunningstarieven van gebieden gelijk te maken . Hoe bedoel je dat cition de schuld legt bij een ander .
Reactie door natashaaaa op 14-01-2015 13:39
Hoi zag net dat ik het woord JAAR vergeten was . Ik betaalde dus 120 voor een half jaar en dat word 150 euro per half jaar . Groetjes natasha
Reactie door tijger1 op 14-01-2015 23:16
Ja dat mag. Helaas voor u.
Reactie door aurora1 op 15-01-2015 02:03
Cition voert het Amsterdamse parkeerbeleid uit: klik hier. Dus die prijsverhogingen zullen dan van de gemeente afkomstig zijn. klik hier
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!