Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN interactieve tv en internet aanschaffen? NO WAY!

Geplaatst door: sebasvdam op: 17-11-2011 10:04
Begin oktober heb ik via kpn.nl interactieve tv+internet besteld. Helaas kwam mijn order niet door waarop ik de klantenservice heb gebeld. Deze konden alsnog de order inleggen voor mij. Toen ik de orderbevestiging per mail kreeg zag ik dat er kosten bij kwamen die bij de internetdeal niet stonden. Na navraag bij kpn was dit idd correct aangezien de aanbieding van internet afweek dan de telefonische aanbieding... (Beetje vreemd aangezien ik via internet niet eens iets kon bestellen) Toen begon het drama... Ik wilde de order annuleren aangezien ik niet 40,- extra ga betalen voor een aanbieding die ik per telefoon moet doorgeven. Na heel veel gedoe en telefoongesprekken tussen mij en kpn, bleek 3 weken geleden dat er nu helemaal geen order open stond... Ondertussen was mijn huidige internetaanbieder al opgezegd en kon die opzegging niet meer geannuleerd worden. Ik heb op dat moment met weinig vertrouwen weer naar kpn gebeld waarop ik volgens kpn de order opnieuw moest inleggen aangezien ze niks voor me konden betekenen ( hoe graag wil je een nieuwe klant?! niet graag dus...) ik heb toen op een forum van kpn mijn onvrede geuit. Toen ik op dit forum verder ging kijken zag ik tot mijn grote verbazing dat er heel wat dingen fout gaan en dat men bij kpn zich niet aan de afspraken houd. Naar aanleiding van mijn bericht op het forum heb ik weer telefonisch contact gehad met iemand van kpn, deze zou ervoor zorgen dat alles versneld geleverd en aangesloten zou worden. De datum van aansluiting 10 november, helaas, 10 november geen aansluiting etc. Toen wederom op het forum een bericht geplaatst, waarop desbetreffend persoon mij weer belde: Helaas sorry, het aansluiten op 10 november was toch niet haalbaar... het zou nu een week later geleverd worden, vandaag 17 november nog steeds geen pakket geleverd. Ik heb bij kpn ook gevraagt hoe ik mijn kosten van telefonie kon declaren en wat ze konden compenseren aangezien ik 2x een middag met hun bezig ben geweest, KPN kon me niet compenseren... Zelfs een excuses kon er niet vanaf.... Kortom, blijkbaar verdienen ze daar al genoeg geld want zo graag willen ze blijkbaar geen nieuwe klanten... Arrogantie ten top.
Reactie door redacteur op 18-11-2011 16:07
Dit topic is geen tip. Heeft u een vraag? Stel deze bij Vraag & Beantwoord. Een debat beginnen over een consumentenkwestie kan in het onderdeel Discussies. De redactie

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor