Koop geen spullen bij Hudson Reed ivm slechte after sales!!
Geplaatst door: fraindo op: 18-09-2014 10:13
Ik heb half 2012 een douchezuil gekocht bij Hudson Reed , n. De laatste weken merkte ik dat de temperatuurknop steeds stroever ging draaien
totdat hij er helemaal mee kapte. de knop wordt dagelijks door 4 man gebruikt dus daar kan het niet aan liggen.
hieronder volgt de mail conversatie met Hudson Reed.Datum Inlichtingen Status
2014-08-25 17:23:48 Query regarding product [A373: Spark Thermostatische Douchezuil
de knop om naar warm of koud water te schakelen zit helemaal vast, geen beweging meer in te krijgen. product is 2 jaar oud..
the netherlands Gereageerd
2014-08-26 07:38:04 Goede morgen,
Dank voor de email.
Wij betreuren het dat u problemen ondervindt met de thermostaat knop van de douche.
Als deze niet regelmatig wordt versteld kan deze vast gaan zitten door kalkopbouw in het binnenwerk.
Wij adviseren u de thermostaat schoon te maken in een witte azijn en wateroplossing.
Datum Inlichtingen Status
2014-09-04 12:29:40 ik heb op bovenstaande mail een antwoord gegeven 1 week geleden maar geen antwoord gehad????
in een witte azijn en wateroplossing schoonmaken, betekend dat ik er de kraan/knop af moet halen???
zo ja , hoe moet dat???
kraan wordt door 4 personen per dag gebruikt en in verschillende standen, maar de knop ging steeds zwaarder draaien. Gereageerd
2014-09-04 13:54:50 Goede middag,
Dank u voor uw email en wij betreuren het te moeten vernemen dat uw douche niet optimaal functioneert.
Om u verder te kunnen helpen hebben wij de volgende informatie nodig.
Om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen, zou u zo vriendelijk willen zijn om de volgende vragen te beantwoorden en deze z.s.m naar ons te e-mailen?
1. Wat is de waterdruk voor zowel warm als koud?
2. Als u de kraan aan zet of uit doet maken uw leidingen/kraan dan herrie?
3. Heeft u na installatie de leidingen goed door gespoeld, om eventuele debris/troep uit de leidingen te verwijderen?
4. Heeft u uw douche door een ervaren installateur / loodgieter laten installeren?
5. Als u voor de douche staat is het warm water aan de linker- of rechterkant aangesloten?
6. Heeft u de thermostaat opnieuw gekalibreerd ( temperatuur opnieuw ingesteld?)
7. Hoe lang is dit probleem reeds gaande?
Zodra wij de antwoorden op de bovenstaande vragen ontvangen zullen wij dit intern bespreken en z.s.m contact met u opnemen.
Datum Inlichtingen Status
2014-09-04 14:44:18 1. ik zou het niet weten er komt zowel bij warm
als koud water een krachtige straal uit.
2.geen lawaai/herrie
3. er zijn nieuwe leidingen geplaatst en op een andere
plaats alles was schoon.
4. door een erkende installateur
5. weet ik niet als ik de knop naar links draai
heb ik warm water naar rechts koud water
6. de knop is niet meer te draaien dus ik zou
niet weten hoe ik de tempratuur opnieuw zou
moeten instellen.
7. sinds 2 maanden. anderhalf jaar is het goed
gegaan. de thermostaat knop zit gewoon vast Gereageerd
2014-09-04 15:17:38 Goede middag,
We hebben inmiddels een nieuwe thermostaat unit op laten sturen.
Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd worden.
later kreeg ik een mail dat het buiten de garantie termijn viel.
ik kreeg te horen dat de thermostatische cartridge een service/onderhoudsdeel was en deze een beperkte levensduur heeft.
Hoezo ik heb ruim 500 euro betaald voor de kraan.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!