Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internetbankier-leken

Geplaatst door: 2p+ op: 13-09-2011 22:30
LET OP!!!!!!!!!! als u onderstaande ontvangt... niks aanklikken! Geachte klant, Vanwege zorgen, voor de veiligheid en integriteit van de ABN AMRO rekening hebben we uitgegeven dit waarschuwing. Het is onder onze aandacht gekomen dat uw ABN AMRO-account informatie moet worden geactualiseerd als onderdeel van onze voortdurende inzet om uw account te beschermen en om het geval van fraude te verminderen op onze website. Als je zou kunnen neem 5-10 minuten uit uw online ervaring en uw persoonlijke gegevens zul je niet tegenkomen eventuele toekomstige problemen met de online service te werken. Zodra u hebt bijgewerkt uw account registreert uw ABN AMRO-account dienst zal niet onderbroken worden en zal verder als normaal. Om uw ABN AMRO Records, klik hier Opmerking: Om veiligheidsredenen, zullen wij uw ip-adres, de datum en tijd te nemen. Opzettelijke fout ingangen zijn strafrechtelijk nagestreefd en aangegeven.
Reactie door sonjaatje op 14-09-2011 12:06
Als je daar in trapt met al die taalfouten............
Reactie door birdies op 14-09-2011 14:10
Quote: sonjaatje schreef op woensdag 14 sep 2011, 12:06: Als je daar in trapt met al die taalfouten............einde Quote Taalfouten? Ik zie er geen één!:-)
Reactie door sonjaatje op 14-09-2011 15:52
Nee 1 zie ik er ook niet, ik zie er meerdere.
Reactie door sonjaatje op 14-09-2011 15:53
Of laat ik het anders zeggen; het is bar slecht Nederlands.
Reactie door nbw op 15-09-2011 01:34
Welkom bij de 3 biggetjes. Ik lees er 5 en ik snap de taal niet eens
Reactie door nbw op 15-09-2011 02:14
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben. Doe je aan internetbankieren waarschuwd de bank dagelijks zaken te checken en geen info te verstrekken op vermeende vragen namens de bank. Aan de andere kant zijn de banken wel dwingend sturend naar mensen vooral zo goedkoop mogelijk te bankieren. En 60% van deze internerbankiers zijn vatbaar voor fraude. Heb bij een bank gewerkt toen de pinpas met geldautomaat ingevoerd werd. Landelijke campagnes en voorlichting je pin voor jezelf te houden helpt niet. En je kunt het duizend keer zeggen maar mensen zien er geen kwaad in of hebben geen zin in opletten. Je wilt echt niet weten hoeveel passen met pincodes ik zonder ooit gesnapt kon oplichten. Echter opdat ik bij een lokale bank werkte was er wederzijds vertrouwen en daar maak je geen misbruik van. Elk dorp had een kroeg/kerk en Rabobank. Nu hebben al die dorpen internetbankieren en lege kerken en allang geen kroeg meer. Banken geven meer geld ooit uit aan vergoedingen voor skimslachtoffers of internetbedrog want het systeem is heilig.
Reactie door freya op 15-09-2011 15:53
Dergelijke mailtjes zijn met goed fatsoen niet eens te lezen.... Gewoon rechtstreeks vertaald uit het engels en taalkundig klopt er geen hout van. Je moet toch wel héél naïef zijn wil je dáár intrappen.... Freya

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!