Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING: 'Mijn ING'

Geplaatst door: 1953 op: 01-07-2014 10:08
Bij ING was het tot gisteren zo dat als je bij 'MIJN ING' drie keer verkeerd inlogde dan 'Mijn ING' werd geblokkeerd. Goed nieuws! Vanaf vandaag is het na zeven verkeerde/mislukte pogingen pas geblokkeerd.
Reactie door valerius-2 op 01-07-2014 14:17
Waar kan ik dat terug vinden? Zonder het uit te proberen met al de ellende van het weer aanvragen?
Reactie door 1953 op 01-07-2014 16:19
Quote: valerius-2 schreef op dinsdag 1 jul 2014, 14:17: Waar kan ik dat terug vinden? Zonder het uit te proberen met al de ellende van het weer aanvragen?einde Quote Heel simpel nog wel, het staat gewoonweg bij het inloggen op 'Mijn ING' vermeldt.
Reactie door tijger1 op 01-07-2014 17:47
Dat is het al een tijdje, dus niet pas sinds gisteren.
Reactie door 1953 op 02-07-2014 00:19
Quote: tijger1 schreef op dinsdag 1 jul 2014, 17:47: Dat is het al een tijdje, dus niet pas sinds gisteren.einde Quote Bij mij pas gisteren.
Reactie door tijger1 op 02-07-2014 00:31
Misschien gisteren pas voor het eerst fout ingelogd?
Reactie door pieterwolters op 08-07-2014 12:57
Ik weet niet of dat nu een verbetering is. Het gaat ten koste van de veiligheid.
Reactie door tot15karakters op 13-07-2014 21:50
De Pinpas bij geld automaat bleef 3x. Alleen het thuis op de PC inloggen is inderdaad 7x. Daar is minder kans op afkijken en ze gaan van beveiligde PC uit.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!