Hema saucijsenbroodje
Geplaatst door: petraotrud op: 20-11-2010 19:37
Op de broodafdeling betaalde ik altijd 0,75 Euro voor een saucijsenbroodje, nu is er een nieuwe balie voor broodjes en kost dat zelfde broodje 1,50 Euro. Een prijsstijging van 100%
Reactie door sonjaatje op 20-11-2010 20:36
Dat is wel heel erg veel???
Reactie door deborahlars op 21-11-2010 10:21
Dit is al zo'n 7 jaar aan de gang.
toen ik bij de hema werkte betaalde we in de koffiecorner idd 75 cent en buiten 1.50. maar zo zijn er meerdere producten bij de afhaal balie veel duurder.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!