Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hebbespulletjes

Geplaatst door: anneliese63 op: 05-02-2013 08:38
Laat je niet verleiden door e-mail aanbiedingen van deze website. Eénmaal iest aangekocht via deze website, ben je geabboneerd en reageer je niet op een volgende e-mail aanbieding dan sturen zij je de maandelijkse aanbieding. Je kan de goederen retourneren - echter aangetekend anders accepteren zij het niet. Zonder dat je hun gemachtigd hebt, halen ze het bedrag van je rekening af. De gemaakte verzendkosten van hebbespulletjes krijg je niet retour, ook niet de kosten die je maakt voor het retourneren. Pas dus op, voordat je hier aan begint.
Reactie door sjoppie op 05-02-2013 09:51
Hallo anneliese63 Welke website? sjoppie.
Reactie door zoekster op 05-02-2013 16:17
Deze KLIK @annelies63, Die algemene voorwaarden zijn zo fout als het maar kan. Ineens blijkt ergens tussen neus en lippen door dat het om een abo gaat. Het is een of andere onduidelijke club uit Curacou, als ik jou was zou ik meteen hun bankrekening nummer blokkeren.KLIK
Reactie door sjoppie op 05-02-2013 18:05
Dankjewel zoekster.
Reactie door sweeterlake op 05-02-2013 19:03
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Reactie door jolam op 12-03-2013 14:47
Helaas deze waarschuwing niet eerder gezien... Ooit iets besteld en daarna weer iets ontvangen en geld al van rekening af. Zou een mail hebben gehad maar natuurlijk niet ontvangen.Nu al ruim een maand bezig om geld terug te krijgen nadat we het product terug gestuurd hebben op eigen kosten. Geld van rekening af halen zijn ze snel, verder zijn ze niet thuis voor reactie. Ga niet in zee met hebbespulletjes!!!!!
Reactie door helgawassink op 24-03-2013 11:13
Ook ik heb besteld bij `HEBBESPULLETJES` de eerste keer ging het goed, nu de 2e keer heb ik direct betaald per IDEAL ) dus niet terug te boeken. Ik kreeg niets en vroeg wanneer het kwam, het zou dezelfde week verstuurd worden. Twee dagen later krijg ik een waarschuwing per e/mail dat ik wanbetaler ben en ze niet af konder schrijven en er €10.// bovenop kwam. Ik heb ze direct het afschrift gemaild en om antwoord gevraagd, maar niets. Toen de mensen gewaarschuwd op FaceBook en daar kreeg ik deze site te pakken en ja ik ben gelukkig lid van Kassa ! Ik ben heel benieuwd...wel € 26,95 naar de haaien ! voor een fondueset. P.S als ze per incasso doen kan je terug boeken )althans bij de ING heb je het dan binnen een dag retour, helaas heb ik zelf betaald direct per IDEAL dan kan je niet terugboeken, maar ik ben er nog niet klaar mee! en zij niet met mij.
Reactie door wilmaschutten op 04-04-2013 17:15
Ben helaas ook de dupe van deze webwinkel. Gelokt met een paar sjaaltjes voor alleen verzendkosten via éénmalige incasso.. Deze kosten €4,95 op 22/2/13 afgeschreven, sjaaltjes ontvangen omstreeks 15 maart jl. Vandaag mijn volgende "toegewezen artikel" ontvangen: Het schijnt dat ik abonnee ben en elke maand iets toegestuurd krijg t.w.v. €19,95 en daarbij nog eens €6,75 verzendkosten. Kontakt met Hebbespulletjes blijkt niet mogelijk. Ik kom niet verder dan een bericht waarin staat dat ik niet meer kan kiezen en de levering binnenkort volgt. Hiervoor heb ik nooit getekend en ik heb ING-bank gevraagd geen incasso's meer toe te staan van de tegenrekening van: Stichting Escrow ICE Pay.
Reactie door helgawassink op 04-04-2013 21:31
Voor allemaal die geen mail weten van HEBBESPULLETJES HIER HET HET MAILADRES : Administratie@Hebbespulletjes.nl _____________________________ De naam van degene die helpt is Mike Jansen ik heb inmiddels alles binnen na een maand, en na dreigingen, maar stop direct met die zooi Ik hoop dat jullie er iets aan hebben ! Daarbij staat er op de eerste brief al dat retour sturen gratis is en binnen 14 dagen geld terug ! dus lezen! Afgeboekt geld kan men bij elke bank direct terug eisen, gewoon de incasso terug en stopzetten dat rekeningnummer ! (dan kunnen ze niets meer afboeken). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MAIL van hen retour gehad: Van: Administratie Hebbespulletjes Datum: 03/26/13 15:55:20 Aan: Ik laat mijn mailadres even weg ! Onderwerp: Re: Betaling Beste Helga, Wij hebben uw betaling ontvangen. Excuses voor het ongemak. Ik zorg er voor dat uw fondue set per direct aan u wordt verzonden Met vriendelijke groet, Mike Jansen Ik hoop dat ik een steentje heb kunnen bijdragen !
Reactie door an62 op 16-04-2013 18:50
Quote: helgawassink schreef op donderdag 4 apr 2013, 21:31: Voor allemaal die geen mail weten van HEBBESPULLETJES HIER HET HET MAILADRES : Administratie@Hebbespulletjes.nl _____________________________ De naam van degene die helpt is Mike Jansen ik heb inmiddels alles binnen na een maand, en na dreigingen, maar stop direct met die zooi Ik hoop dat jullie er iets aan hebben ! Daarbij staat er op de eerste brief al dat retour sturen gratis is en binnen 14 dagen geld terug ! dus lezen! Afgeboekt geld kan men bij elke bank direct terug eisen, gewoon de incasso terug en stopzetten dat rekeningnummer ! (dan kunnen ze niets meer afboeken). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MAIL van hen retour gehad: Van: Administratie Hebbespulletjes Datum: 03/26/13 15:55:20 Aan: Ik laat mijn mailadres even weg ! Onderwerp: Re: Betaling Beste Helga, Wij hebben uw betaling ontvangen. Excuses voor het ongemak. Ik zorg er voor dat uw fondue set per direct aan u wordt verzonden Met vriendelijke groet, Mike Jansen Ik hoop dat ik een steentje heb kunnen bijdragen !einde Quote Helaas ben ik ook het slachtoffer van deze praktijken. Ik heb nooit een mail gekregen van deze hebbespulletjes. Geweigerd toen het bezorgd werd maar 2 weken later wordt er toch een bedrag geind voor een Tajine set waar ik geen weet van had. Ik heb op mijn ING gezien dat het een doorlopende incasso zou zijn en kan het bedrag niet storneren.. Hoe dat kan begrijp ik niet. Ik geef nooit een machtiging aan iets wat ik niet ken. Ik heb ooit een keer van die sjaaltjes besteld, maar betaald via Ideal. Hoe kan een bank zomaar iets laten afschrijven, ze kunnen zo wel hele bedragen van iemand rekening halen zonder toestemming. Wanneer gaat de politiek iets tegen deze criminaliteit, want dat is het, doen ???
Reactie door spontanity op 17-04-2013 18:58
Waardeloze site!!!! Ik heb een card quard besteld??? Weet niet eens wat het is! In contact komen vreselijk moeilijk. Rekening laten blokkeren. In het ergste geval zijn we € 4.95 kwijt. Maar louche website!!!
Reactie door ryatzu op 18-04-2013 18:05
Voor iedereen die opgelicht is bij deze website. De website staat waarschijnlijk gehost bij https://www.transip.nl/ Dus ik raad iedereen transip te bellen. Hoe meer mensen bellen hoe sneller die website offline gaat. Zelf ben ik web ontwikkelaar dus ik zal mijn best doen om meer gegevens van deze praktijk te kunnen achterhalen.
Reactie door an62 op 18-04-2013 23:17
Quote: ryatzu schreef op donderdag 18 apr 2013, 18:05: Voor iedereen die opgelicht is bij deze website. De website staat waarschijnlijk gehost bij https://www.transip.nl/ Dus ik raad iedereen transip te bellen. Hoe meer mensen bellen hoe sneller die website offline gaat. Zelf ben ik web ontwikkelaar dus ik zal mijn best doen om meer gegevens van deze praktijk te kunnen achterhalen.einde Quote Ik heb de site van Transip bekeken, maar een telefoonnummer kan ik nergens ontdekken. Als je een telefoonnummer geeft wil ik wel bellen. Ikwil me niet op de site aanmelden, heb geen domeinnaam en wil dat ook niet.
Reactie door ryatzu op 19-04-2013 10:38
De contact gegevens van transip staan hier: https://www.transip.nl/contact/ Contact Telefoon: 071-52 41 91 9 Fax: 071-52 41 91 8 Sales: sales@transip.nl Helpdesk: support@transip.nl Bel ze op, vertel het verhaal over het bedrijf en dat hun website bij hun staat. Of alleen de domein naam.
Reactie door detective op 30-05-2013 23:51
Kunnen jullie mij dat rekeningnummer doorgeven van dat bedrijf? Mijn broer heeft nl. vandaag een pakje van dat bedrijf gekregen en was hier helemaal nerveus van. Ik heb al gezocht naar een rekeningnummer maar kan niets vinden. Mijn broer krijgt maar 1 x in de maand een afschrift van de bank, hier wil ik dus niet al te lang mee wachten, anders sturen ze hem weer wat ongevraagd toe. Ik kan dan in ieder geval al een "rode kaart" naar dat bedrijf sturen. Wel heb ik op de website gevonden dat je je kan afmelden als klant. Dit staat bij de klantenservice. De account wordt dan succesvol opgezegd en je ontvangt geen maandelijkse e-mail/aanbiedingen meer. (Het zal mij benieuwen!)
Reactie door an62 op 31-05-2013 08:33
Quote: detective schreef op donderdag 30 mei 2013, 23:51: Kunnen jullie mij dat rekeningnummer doorgeven van dat bedrijf? Mijn broer heeft nl. vandaag een pakje van dat bedrijf gekregen en was hier helemaal nerveus van. Ik heb al gezocht naar een rekeningnummer maar kan niets vinden. Mijn broer krijgt maar 1 x in de maand een afschrift van de bank, hier wil ik dus niet al te lang mee wachten, anders sturen ze hem weer wat ongevraagd toe. Ik kan dan in ieder geval al een "rode kaart" naar dat bedrijf sturen. Wel heb ik op de website gevonden dat je je kan afmelden als klant. Dit staat bij de klantenservice. De account wordt dan succesvol opgezegd en je ontvangt geen maandelijkse e-mail/aanbiedingen meer. (Het zal mij benieuwen!)einde Quote Detective, uw broer moet gelijk de rekening laten blokkeren, die staat op naam van St. Escrow ICE pay, KN:. ICE 00007411042AI. Het is een incasso, dus die ook laten intrekken. Rek.nr. 434173673. Ik heb telefonisch contact gehad met ING en die hebben hem voor mij geblokkeerd, maar het is ook mogelijk dit zelf te doen. Ik kreeg nl. de mededeling van ING dat het bedrag niet gestortneerd kon worden omdat ik een machtiging gegeven had om te incasseren. Het pakje heb ik ongewenste retour gestuurd en heb na vele mails alles terug ontvangen Het duurt een aantal weken (bij mij althans) voordat hun het bedrag hebben geîncasseerd. Probeer het zo snel mogelijk te regelen, misschien incasseren ze sneller dan bij mij. Wel toevallig kreeg ik na die boze mail wel ineen een mail van hn dat ik een maandelijkse zending zou krijgen en dat ik kon kiezen uit 3 producten. Daarin kon je wel aangeven dat je de volgende maand niet wilde ontvangen. Ik was daarover verbaasd omdat ik die daarvoor niet had ontvangen.Ze zeggen zelfs dat je een herinneringsmail zou krijgen als je niet reageert op de maandelijke mail, het rammelt daar aan alle kanten. groet, An
Reactie door detective op 13-06-2013 17:16
Quote: an62 schreef op vrijdag 31 mei 2013, 08:33: Quote: detective schreef op donderdag 30 mei 2013, 23:51: Kunnen jullie mij dat rekeningnummer doorgeven van dat bedrijf? Mijn broer heeft nl. vandaag een pakje van dat bedrijf gekregen en was hier helemaal nerveus van. Ik heb al gezocht naar een rekeningnummer maar kan niets vinden. Mijn broer krijgt maar 1 x in de maand een afschrift van de bank, hier wil ik dus niet al te lang mee wachten, anders sturen ze hem weer wat ongevraagd toe. Ik kan dan in ieder geval al een "rode kaart" naar dat bedrijf sturen. Wel heb ik op de website gevonden dat je je kan afmelden als klant. Dit staat bij de klantenservice. De account wordt dan succesvol opgezegd en je ontvangt geen maandelijkse e-mail/aanbiedingen meer. (Het zal mij benieuwen!)einde Quote Detective, uw broer moet gelijk de rekening laten blokkeren, die staat op naam van St. Escrow ICE pay, KN:. ICE 00007411042AI. Het is een incasso, dus die ook laten intrekken. Rek.nr. 434173673. Ik heb telefonisch contact gehad met ING en die hebben hem voor mij geblokkeerd, maar het is ook mogelijk dit zelf te doen. Ik kreeg nl. de mededeling van ING dat het bedrag niet gestortneerd kon worden omdat ik een machtiging gegeven had om te incasseren. Het pakje heb ik ongewenste retour gestuurd en heb na vele mails alles terug ontvangen Het duurt een aantal weken (bij mij althans) voordat hun het bedrag hebben geîncasseerd. Probeer het zo snel mogelijk te regelen, misschien incasseren ze sneller dan bij mij. Wel toevallig kreeg ik na die boze mail wel ineen een mail van hn dat ik een maandelijkse zending zou krijgen en dat ik kon kiezen uit 3 producten. Daarin kon je wel aangeven dat je de volgende maand niet wilde ontvangen. Ik was daarover verbaasd omdat ik die daarvoor niet had ontvangen.Ze zeggen zelfs dat je een herinneringsmail zou krijgen als je niet reageert op de maandelijke mail, het rammelt daar aan alle kanten. groet, Aneinde Quote
Reactie door rikus72 op 10-07-2013 14:51
hier ook een die genept is. bij mij is het geldbedrag van 27 euro afgeschreven maar niks ontvangen. daar over gemaild, maar er wordt niet op gereageerd. de bank gebeld, maar die kan niks voor me betekennen. dus vooral niet mee in zee gaan, hoop dat e wat aan gedaan kan worden tegen zulk soort bedrijven.
Reactie door an62 op 10-07-2013 15:09
Quote: rikus72 schreef op woensdag 10 jul 2013, 14:51: hier ook een die genept is. bij mij is het geldbedrag van 27 euro afgeschreven maar niks ontvangen. daar over gemaild, maar er wordt niet op gereageerd. de bank gebeld, maar die kan niks voor me betekenen. dus vooral niet mee in zee gaan, hoop dat e wat aan gedaan kan worden tegen zulk soort bedrijven.einde Quote Rikus, als 1e zou ik mijn bankrekening laten blokkeren voor Hebbespulletjes, ik heb een keer al de gegevens hier doorgegeven. Blijven mailen en dreigen dat je hun aangeeft bij de politie vanwege oplichting, bij mij heeft het geholpen. Ik had een pakket gekregen, wist nergens van en heb het retour gestuurd. Ik zou dan mijn geld terug krijgen, heel lang op moeten wachten, maar door de vele mailtjes en de dreiging van aangifte heb ik uiteindelijk toch het geld gekregen. Succes.
Reactie door cornelleke op 08-08-2013 15:19
Vandaag ontving ik ook een pakje van hebbespulletjes met een rekening van 19,95 + 6,75 verzendkosten - totaal 26,70. Er stond onderaan de factuur: het totaalbedrag is van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven. Gelukkig had ik de vorige proefzending van 4,95 betaald met mijn creditcard dus ze hadden helemaal geen rekeningnummer van mij. Ben toen op zoek gegaan via internetbankieren en daar bleek deze firma Escrow Ice Pay onder de incasseerders te staan m.a.w. ze kunnen willekeurig bedragen afschrijven. Het gekke is dat ik daar nooit voor heb getekend, dus ik vroeg me af hoe dit allemaal mogelijk is. Heb gebeld met ING-Postbank en die hebben per direct de rekening cq. het rekeningnummer van ESCROW geblokkeerd. Knappe kop die dan nog iets kan afschrijven. Het pakje wat ik ontving is een of ander LED massage apparaatje met een waarde van nog geen 2 euro. Daar kunnen ze naar fluiten. Ik heb niks besteld en ongevraagde artikelen worden niet retour gezonden. Ik wil hier geen cent aan spenderen. DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD VOOR ALLE AANBIEDINGEN VOOR ZOGENAAMD ALLEEN DE VERZEND- EN ADMINISTRATIEKOSTEN (meestal 4,95) WANT JE KUNT TEGENWOORDIG BIJNA NIEMAND MEER VERTROUWEN. HEBBESPULLETJES "IN DE BAN".
Reactie door kassamening op 29-09-2013 12:56
Beste allemaal, Transip is een echte oplichtersbende! GA NIET IN ZEE MET TRANSIP. NOOIT iets bij afnemen! Deze bende is tot niets bereid. Je kunt niet met ze samenwerken. Ze profiteren van gezonde actieve mensen. Ze bieden je een webshop aan met domeinnaam, die je zogenaamd zelf gemakkelijk kunt opzetten, je betaald ervoor, ontvangt iets waar je niets mee kunt, en vervolgens krijg je eindeloze domme reacties die tot niks leiden en met moeite je centjes terug. De service is 0. Het controlepanel is 0 duidelijk. Het werken aan oplossingen is 0. De creativiteit van het servicepanel is 0. Het beantwoorden van je vraag vergeten ze al binnen de 10 seconden, binnen 10 seconden wordt je dus zeker geen minuut wijzer, of liever seconde, HAHAHA. En ook belangrijk: het helpen van vrouwen en in het algemeen: MENSEN is 0. Ze buiten hard werkende mensen uit. Het enige wat ze kunnen is factuurtjes schrijven. TRANSIP WEG ERMEE!
Reactie door lais0308 op 24-10-2013 12:35
Ik kan me helaas voegen bij degene die er zijn ingetrapt. Wat ik heb gedaan is: geld laten terugstorten, machtiging laten intrekken. Ook ben ik bezig met het blokkeren van hun rek. Nr. En een mail naar hun toegestuurd met de stappen die ik heb ondernomen. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Reactie door kinderboeken op 04-11-2013 17:58
hallo ik dacht ook leuk mooi en dan alleen de verzendkosten lekker goedkoop wel raar dat de verzendkosten 6euro bedragen maargoed toen zat ik vast aan een abonnement meteen alles terug gestuurd en het automatisch incasso stopgezet bij de bank en via de mail opgezegd met de wettelijke 7 dagen bedenktijd uiteindelijk heeft het mij 8euro aangetekend terugzenden en 6euro verzenden van hun in totaal dus 14euro gekost en zit met lege handen maar ben er wel vanaf wie gaat hier wat aan doen mag dit zomaar zoveel vragen voor het verzenden van iets kleins en dan een lullig envelopje krijgen en je in de voorwaarde meteen verplichten dat je vast zit aan een abonnement? zo zou iedereen wel geld kunnen verdienen! wat zouden we hieraan kunnen doen als gedupeerde en niet gedupeerde dat dit soort websites zo snel mogelijk hun recht van bestaan verliezen!!!???!!!
Reactie door soefke2 op 14-11-2013 06:38
Kevin Bos (Hebbespulletjes) 08-Nov 17:14 (CET) Beste meneer vd Vegt, Wij hebben dit bedrag voor u gecrediteerd. U hoeft dit dus niet te betalen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft help ik u hier graag mee. Met vriendelijke groeten, Kevin Bos Klantenservice Hebbespulletjes marin vd Vegt 06-Nov 17:09 (CET) csrf: eb9a53468413c9af17b73af946b8402e6e60b3bb customer_id: ??????? name: marin vd Vegt email: subject: Klacht indienen message: Factuurnummer: 12608 Factuurdatum: 06-08-2013 Product: Precisiegereedschapset Bedrag: 1675 ik heb dit helemaal dit niet ontvangen maar ook niet besteld !!!!!!!!!! ik wil dus ook niet meer dat jullie wat toesturen en meld mij bij de deze af !!!!!!!!!! met vriendelijke groet Martin vd Vegt ps anders ga ik hiermee naar Kassa ik lees al genoeg klachten over jullie bedrijf ps ik heb bij mijn bank ook ze laten blokkeren !!
Reactie door roberto1000 op 05-06-2014 10:13
oke ook ik ben er ingetrapt met hebbenspulletjes.nl. kocht een armbandje [omdat mijn dochtertje van 5 jaar dit leuk vond: voor 5.95 zonder verdere verplichtingen in oktober 2013. . maar helaas was dat niet waar. toen kwam het vlinder horloge 26.95 wat ik niet besteld had en gelijk geld van rekening gehaald. ik natuurlijk gelijk laten terug storten ook 2e en 3e keer. heb alles terug gestuurd retour afzender. oke klaar dacht ik .totdat ik weer een mailtje ontving van hun . heb toen laten uitschrijven. ging goed. todat zij zagen dat ik mij had laten uitschrijven en weer een mailtje kreeg dat er nog wat open stond. vlinderhorloge van 16.95???? ja ja heb 10 euro korting gehad. en 6.95 voor een card quard ja ja [iedereen 4.95 maar ik 6.95: daarna nog een mail gehad van j.polder@cibincasso.nl. moet niet gekker worden. oh nee het wordt nog gekker. ik gebeld naar incasso [dacht dat nummerherkenning uitstond: en gevraagt hoe ze aan mijn imail kwamen. hebben we gehad van hebbenspulletjes. hen nadrukkelijk gezegt dat ik niet door hun wil lastig gevallen worden. en waarom ze met dit soort inzee gaan. gaat mij niks aan en gewoon betalen anders naar de rechter. moet je doen zei ik dan trekken we jullie ook mee de afgrond in. wordt gekkerrrrr. kreeg dag later een mailtje op mijn telefoon met LET OP BETAAL OP TIJD VOORKOM VERHOGING. de maat is vol bij mij. ga naar advocaat en desnoods naar rechter dit MOET afgelopen zijn. wordt vervolgt. roberto.
Reactie door roberto1000 op 05-06-2014 10:39
heb net info@transip.nl gebeld [tel 071-5241919: vroegen aan mij of ik het mailtje wat ik gemaakt had bij kassa door wou sturen dan gingen hun uitzoeken en contact maken met de domijn eigenaar. er waren al aardig wat mensen die gebeld hadden,DUS IK VRAAG U BENT U ER OOK INGETRAPT BIJ HEBBENSPULLETJES.NL BEL NAAR TRASIP.NL. hoogachtend Roberto.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!