Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GSM-web

Geplaatst door: snhnic op: 02-09-2010 11:51
GSM-web is veel over te vinden erg veel negatieve zaken. Dit bedrijf deugt niet. Even googlen leert dat velen problemen met dit bedrijf hebben. Een idee om dit te verzamelen en iets voor programma kassa???? Hieronder mijn soap tot u toe: Mijn zoon heeft via GSM-web een telefoon met abonnement besteld. Helaas het toestel bleek kapot. Daarop een brief gestuurd naar GSM-web: ====== Beste GMS web, Het pakket is vrijdag binnengekomen. Echter na het plaatsen van de Vodaphone chip bleek ik niet te kunnen bellen. Volgens Vodaphone was de chip geactiveerd. Ik haalde de chip er uit en die bleek een behoorlijke kras te hebben. Weer gebeld met Vodaphone, ik moest naar Groningen gaan voor een gratis nieuwe chip. Dat heb ik gedaan, maar ook die deed niets. Weer naar Vodaphone, daar heeft de medeweker de 2de chip eruit gehaald. Ook die bleek nu een kras te hebben. Hij heeft vervolgens nog 1 geprobeerd met hetzelfde resultaat. De medewerker vertelde dat dit nieuwe nog nooit gebruikte toestel defect was. Daarop wilde ik dat Vodaphone het toetsel omwisselde. Helaas dat gingen ze niet doen aangezien het toestel bij GSM-Web wegkomt. Het beschadigde chipje blijkt nog wel te werken in een ander toestel, dus dat probleem lijkt opgelost. Blijft echter de nieuwe kapotte Nokia N97 over. Het lijkt te gaan over een DOA toestel (Dead On Arrival). Nu zag ik op een geel papier van GSM-Web hoe te handelen en ben het daar niet mee eens. Ik neem via GSM-Web een abbonement + toestel (Nokia N97), deze blijkt stuk bij aankomst en dan zou ik het toestel op mijn kosten naar GSMweb terug moeten sturen en weken moeten wachten op reparatie van het toestel? Dat is een beetje vreemd. Ik hoop dat GSMweb een passend antwoord heeft. Mocht het inderdaad zo zijn dat dit toestel op eigen kosten opgestuurd moet worden en ik moet wachten en geen nieuw toestel ontvang zal ik zeker niet aarzelen om naar de consumentenbond te stappen. Naar Vodaphone heb ik een klacht gestuurd omtrent hun service. Immers ik heb lang met hun aan de telefoon gezeten, moest twee keer naar Groningen om daarna met de medeling GSMweb moet dit oplossen weggestuurd te worden. Maar goed ik hoop dat GSMweb met een passende snelle oplossing komt. Het mag toch niet zo zijn dat als je iets besteld, kapot geleverd krijgt, je als klant de gebeten hond bent? Ik wil gewoon een nieuw werkend toestel toegestuurd krijgen binnen 2 dagen met een retour doos voor dit niet werkend toestel. Graag uw reactie. Met vriendelijke groeten, ==== Dan hun schandelijk reactie: Geachte heer/mevrouw, Helaas is dit de procedure die wij hanteren, en dient u het toestel ter reparatie aan te bieden Excuses voor het ongemak. Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Bernie Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V. Aanvulling op mijn blog: = Toestel ligt nu bij Dynafix ter reparatie. Nokia gebeld die vinden het ook vreemd dat GSM-web geen nieuwe stuurt, Nokia gaat voor ons bellen met Dynafix omtrent de garantie, want ook dat staat nog ter discussie schijnt het. Nog met GSMweb gebeld (Bernie) onduidelijk vaag gesprek wat nergens naar toe ging. Ik moest maar kijken wat ik ging doen. Slechte reclame, daar zitten ze niet mee. Maar wij zijn niet de enigste zie link: Check webwinkel Hate GSMweb En jullie eigen site natuuCheck webwinkelHate GSMweb
Reactie door opabertje op 02-09-2010 23:34
Op dit forum staat het ook bol van negatieve reacties over bedrijven. En als je dat beetje gaat analyseren, is het probleem vaak Geen probleem. Klein krasje op SIM maakt niets uit. ( u schreef zelf al dat de sim in andere GSM wel werkt ). VODAFONE SIM zijn iets dunner dan bijv. KPN SIM. Oplossing: Een stukje dik plakband op de achterkant vd SIMKAART, dan wordt deze wat strakker in de SIM houder gedrukt. Misschien helpt dit en is het 'probleem' opgelost.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor